bai.bori 0 #1 Публикувано 8 Март, 2020 Здравейте, колеги по време на движение светва чека и губи мощност , след като отнема газта чека гасне и мощността е същата,Ако някой е имал такъв проблем моля помогнете.Благодаря ви предварително!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #2 Отговорено 8 Март, 2020 Силата на стъклената ми топка стигна само до там ,че да ми каже,че колата е дизел TD шеста генерация англичанка. Колегите с някакви останали сили в стъклените си топки да продължат нататък в гадателствата. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #3 Отговорено 8 Март, 2020 Това е моторът на Роувър , понеже англичанките споделят същото купе като Роувър 400. По нашите ширини е рядкост. Хонда нямат дизел до 2004, когато започват да произвеждат N серията си. До тогава слагат Роувърски дизелов мотор. Произвеждан си е в Англия. На роувърите пък слагат бензинови мотори на Хонда. Като генерален и добър съвет ,според мен, ще е да се отиде в сервиз ,където оправят основно дизелови двигатели, не задължително специално на Хонда. Със сигурност ще помогнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 8 Март, 2020 Ровер 400 споделя купето на хонда домани ане хонда на ровер. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #5 Отговорено 9 Март, 2020 Off Topic И какво ще направят в специализиран Хонда сервиз по двг Ровър?! Двигателят е обикновен td със интеркулър, не е комън рейл. Има 2 ремъка - 1 ангренажен и 1 за ГНП-то. Всеки уважаващ себе си Майстор на турбодизели ще се справи. Е, ползването на комп за диагностика е бонус. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 9 Март, 2020 (Редактирано) Нали съм много зает, да си продължа мисълта. Този двг е "куче", няма, какво толкова да му се стрОши. Казвал съм го и преди - това изделие е едно от малкото неща, при направата на които инженерите от Роувъ' не са се изложили. На "първо четене" се сещам за турбина, умна дюза и ГНП. Както споменах, ГНП-то си има отделен ангренажен ремък. Може просто да не е зацепен правилно, а може и да има проблем в самата помпа. Не помня каква беше помпата, ама ако е Бош, не са много надеждни. Друго - ремъчната шайба на ГНП се фиксира към оста на конус, няма шлици, няма шпонка. При смяна на подгревни свещи, за да се смени тази на 4-ти цилиндър се сваля ГНП. Ако не се зацепи правилно после - проблем. Хвърли едно око тук http://roverclub-bg.com/forum/index.php?sid=351ef95b0c0abd1406000d43648f375d п.п. Имах Rover 420 SDi. Карах го половин г. и го закарах на тъста ми в България. Той се вози към 3г. и го продаде на почти 500000 км, напълно изправен. Редактирано 9 Март, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bai.bori 0 #7 Отговорено 9 Март, 2020 Благодаря Ви за съветите и ще се радвам и на други съвети за напред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове