Jump to content
bai.bori

Проблем с мощността на Сивик 2.0 105 коня

Recommended Posts

Здравейте, колеги по време на движение светва чека и губи мощност , след като отнема газта чека гасне и мощността е същата,Ако някой е имал такъв проблем моля помогнете.Благодаря ви предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силата на стъклената ми топка стигна само до там ,че да ми каже,че колата е дизел  TD шеста генерация англичанка. Колегите с някакви останали сили в стъклените си топки да продължат нататък в гадателствата.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е моторът на Роувър , понеже англичанките споделят същото купе като Роувър 400. По нашите ширини е рядкост. Хонда нямат дизел до 2004, когато започват да произвеждат N серията си. До тогава слагат Роувърски дизелов мотор. Произвеждан си е в Англия. На роувърите пък слагат бензинови мотори на Хонда.

Като генерален и добър съвет ,според мен, ще е да се отиде в сервиз ,където оправят основно дизелови двигатели, не задължително специално на Хонда. Със сигурност ще помогнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровер 400 споделя купето  на хонда домани ане хонда на ровер. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

И какво ще направят в специализиран Хонда сервиз по двг Ровър?!

Двигателят е обикновен td със интеркулър, не е комън рейл. Има 2 ремъка - 1 ангренажен и 1 за ГНП-то. Всеки уважаващ себе си Майстор на турбодизели ще се справи. Е, ползването на комп за диагностика е бонус.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нали съм много зает, да си продължа мисълта.

 

Този двг е "куче", няма, какво толкова да му се стрОши. Казвал съм го и преди - това изделие е едно от малкото неща, при направата на които инженерите от Роувъ' не са се изложили.

На "първо четене" се сещам за турбина, умна дюза и ГНП. Както споменах, ГНП-то си има отделен ангренажен ремък. Може просто да не е зацепен правилно, а може и да има проблем в самата помпа. Не помня каква беше помпата, ама ако е Бош, не са много надеждни.

Друго - ремъчната шайба на ГНП се фиксира към оста на конус, няма шлици, няма шпонка. При смяна на подгревни свещи, за да се смени тази на 4-ти цилиндър се сваля ГНП. Ако не се зацепи правилно после - проблем.

 

Хвърли едно око тук

http://roverclub-bg.com/forum/index.php?sid=351ef95b0c0abd1406000d43648f375d

 

п.п. Имах Rover 420 SDi. Карах го половин г. и го закарах на тъста ми в България. Той се вози към 3г. и го продаде на почти 500000 км, напълно изправен.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветите и ще се радвам и на други съвети за напред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...