PiPuRs`` 6 #1 Публикувано 9 Май, 2007 zdr ve4e izduhvam 3-ti put garniturata na glavata otkakvo moje da e pelih glavata ne e kriva i vseki put kum vodna riza? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 9 Май, 2007 Колега, ти главата хубаво си я пилил ама блока изглади ли го с камък или на фреза? Трябва ти добър майстор да погледне там ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 9 Май, 2007 Колега, гледам в профила си написал ,че си от Габрово-закарай я при Стойно да я погледне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #4 Отговорено 9 Май, 2007 Колега, ти главата хубаво си я пилил ама блока изглади ли го с камък или на фреза? Трябва ти добър майстор да погледне там !ами аз хубаво 6те видя блока ами има ли вероятност да ми е спукана главата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #5 Отговорено 9 Май, 2007 По тази тема може да се напише роман,но щом си шлайфал главата не търси причината в нея.Блока---------с ризи ли си или не и ако си да неби да стърчът много всичките ризи трябва да са еднакво набити.Колко стягаш главата,а после претягаш ли-претягането е нож с две устриетаДали всичко туй е от значение,а и куп други неща--???????????????????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #6 Отговорено 9 Май, 2007 По тази тема може да се напише роман,но щом си шлайфал главата не търси причината в нея.Блока---------с ризи ли си или не и ако си да неби да стърчът много всичките ризи трябва да са еднакво набити.Колко стягаш главата,а после претягаш ли-претягането е нож с две устриетаДали всичко туй е от значение,а и куп други неща--????????????????????с ризи съм,мерих ги еднакви са.а гарнитурата я стягам колкото пи6е на нея.това се появява на секи 20-30 хиляди км. или на интервал от 5-6 месеца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #7 Отговорено 9 Май, 2007 А гарнитурата да не е някоя от 25-левовите?А освен че стягаш колкото пише,спазваш ли и реда на стягане? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #8 Отговорено 9 Май, 2007 А гарнитурата да не е някоя от 25-левовите?А освен че стягаш колкото пише,спазваш ли и реда на стягане?ами 76лв струва гарнитурката а реда на стягане то си вари схеми4ка с гарнитурата правя вси4ко както трябва и пак се преебава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #9 Отговорено 10 Май, 2007 Важно: Ако търка6 блока с камък, напоявай камъка с нафта за да не замазва и да се получава по гладка повърхност. Камъка трябва да е нов за да си сигурен 4е е възможно най-прав и равен. Движениятат ти трябва да обхващат целия блок а не да го трие6 на 4асти. Сложи павцали в цилиндрите и в отворите за маслото (но така че да може6 да ги извади6 после ) да не падат разни гадости и след това ги почисти хубаво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #10 Отговорено 10 Май, 2007 мн благодаря на вси4ки за информацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #11 Отговорено 10 Май, 2007 (Редактирано) Колега, ти главата хубаво си я пилил ама блока изглади ли го с камък или на фреза? Трябва ти добър майстор да погледне там !ами аз хубаво 6те видя блока ами има ли вероятност да ми е спукана главата?Главата можеш да провериш за пукнатини само ако са на видимо място, измиваш я идеално с препарат и я оставяш да изсъхне и престои поне едно денонощие, там където има пукнатина се появява ясновидима ивица като от варовик в пукнатината. Имам приятел с Мицубиши който го отваря за такъв проблем, заглади блока с камък, (но той си беше доста крив) Майстора му каза че трябва да се мине на фреза но аверчето не му се чакаше и го претупа с камъка , след 20 дена пак му смеси маслото с антифриза и сега вече си взе поука... Редактирано 10 Май, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #12 Отговорено 10 Май, 2007 Ако ше я правиш сам да ти припомня че и полтовете са от голямо значение.Виж дали не са се разтегнали вече.Също срещани проблеми се получават когато се премине маркера или уграничителя за шлайв на главата но най вече при дизиловите мотори-там компресията се увеличава драстично и болтовете не издържат-но най хубаво да погледне специалист да не си чешем езиците само.Айде успех и сподели после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #13 Отговорено 10 Май, 2007 Zenko е прав за болтовете но това което знам аз е че при всяко снемане на главата се сменят болтовете с нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #14 Отговорено 11 Май, 2007 пи4ове здравеите.Отворих я видимо гарнитурата няма продухано.А 1-ви и 4-ти цилиндър са измити.Аз мисля 4е главата е крива в следствие на неравномерно стягане или прегряване.мисля съ6то 4е може и да съм нацелил и гарнитура менте .утре 6те за4истя главата до 0 на фреза.вие имате ли някакви предположения относно симптомите които има до момента? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #15 Отговорено 12 Май, 2007 Да знаеш че между всеки кръг от стягане трябва да мине точно определено време. За съжаление незнам точно колко, но това е много важно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #16 Отговорено 12 Май, 2007 Ако беше така както казва6 за шлайфането на блока с камък досега да ми е изтекъл мозъка! [/quote] Това че ти можеш не значи че всеки може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #17 Отговорено 12 Май, 2007 Никога не пили главата или каквото и да било от блока с камък ако не искаш после да си ги биеш от главата само на фреза и при човек който не претупва работите а да пусне няколко стружки докто не стане идеално равно а и като притягаш първо стягай колкото да обереш само лувта между главата и блока после пак натягаш за да пристегне като си караш по реда на стягане и 3-я път вече стягаш с необходимата сила при мен така стана идеално имах същия проблем и всичко идваше от прибързаното стяганеАко беше така както казва6 за шлайфането на блока с камък досега да ми е изтекъл мозъка! Друг е въпроса ако някой претупва или незнае как да го направи!На мен ми изтече само антифриза след подобна интервенция от "майстор" в пиленето с камък та затова не бих се доверил на повторна такава операция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PiPuRs`` #18 Отговорено 12 Май, 2007 здр знаете ли 7 кг на колко N.m са равни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest r2d2 #19 Отговорено 12 Май, 2007 70 Nm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Zenko #20 Отговорено 12 Май, 2007 Изравнили блока? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #21 Отговорено 13 Май, 2007 главата излезе крива 0.035 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #22 Отговорено 13 Май, 2007 priqel kakaw ti e dwigatela machih se da go otkriq po gore dali si spomenal, az imam podoben problem da me swtnesh i kakwi garnituri slagash Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PiPuRs`` #23 Отговорено 13 Май, 2007 d15b2 1.5i 90 ps. в момента сложих Ajusa. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #24 Отговорено 13 Май, 2007 Май ще е полезно за всички ни да споделиш и какво направи и как, при кой с какви матеряли откъде си ги взел не се стеснявай сподели няма да ти се разсърдим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #25 Отговорено 13 Май, 2007 преди 15 мин, я запалих-мърка като коте БРАВО А до кога зависи от много фактори-даи боже поне 200хил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #26 Отговорено 13 Май, 2007 вси4ко е изпипано профисионално дано няма изненади. казвам профисионално щото баща ми се занимава с ремонта на 80% -авто монтьор е!!! но тепьрва запо4ваме да си бльскаме главите за при4иние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiPuRs`` 6 #27 Отговорено 13 Май, 2007 Май ще е полезно за всички ни да споделиш и какво направи и как, при кой с какви матеряли откъде си ги взел не се стеснявай сподели няма да ти се разсърдим 1-во проверихме и фрезовахме главата,2-ро проверихме блока,3-то отказахме се от гарнитурите на PAEN сложихме AJUSA, 4-то правилно стягане(1-во стегнахме на 3 кг,5,5 ,7.5 на интервал от стяганията 15-20 мин.)преди затварянето на главата проверихме маслените магистрали съответно и водните .Ако те интересува не6то пове4е питаи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове