Jump to content
lelemale13

Бензинов регулатор D16V1(въпрос за газова)

Recommended Posts

До колкото видях бензиновия регулатор е в резервоара и в него не влиза вакум тест статичен(май е някъде 2,7-2,8бара) е ако няма друг отпред то тогава трябва ли да се слага вакума на изпарителя на газовата. Вакума на изпарителя дига налягането на газта с около 0,7бара при пълна газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора дето се занимава с газовата не е ли наясно?

Зависи каква е газовата.А тя каква е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омвл с железен компютър с две букви. Но тя отдавна е сложена и едва ли е бил наясно с обд адаптация е

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, Ioan написа:

Омвл с железен компютър с две букви.
 

Ако е с две букви, не зная.Ако е с две букси, трябва да има вакум на редуктора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има вакуум :) като ми сложиха газовата в началото точно на 4000 дръбваше все едно се пуска втека(на този двигател се пуска от към 2 до около 3000обр.) после обд-то го изглади. Ако нялагането на бензина не се променя според вакуума така би трябвало и да е и на газ! Имам кабел и мога да махна вакуума и да направя нова настройка и можеби да пробвам как върви с спряни адаптации но нещо не ми се иска да базикам газовата та затова разпитван.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.02.2020 г. at 20:11, Ioan написа:

Ако нялагането на бензина не се променя според вакуума така би трябвало и да е и на газ!
 

Как трябва да е на газ, пише в инструкциите за монтаж и настройка на конкретната газова!

Ти като си майстор, защо питаш тук?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че имам известен опит не ме прави майстор. Не очаквах че има двигател без бензинов регулатор защото това в резервоара не регулира нищо просто подава бензин с 2,8бара налягане и от бензиновата помпа излиза само един маркуч(няма 2-ри за обратното гориво)EllesCivicFuelPumpAssy2.jpeg

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма втори, защото се излива директно в резервоара. Системата е еднопосочна, както при акорд 7.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Ioan написа:

Не очаквах че има двигател без бензинов регулатор защото това в резервоара не регулира нищо просто подава бензин с 2,8бара налягане и от бензиновата помпа излиза само един маркуч(няма 2-ри за обратното гориво)
 

Това е регулатор защото поддържа налягането в определени граници, независимо от консумацията.На моята Вектра от профила е по същия начин.А на Мерцедес А класа този същия регулатор се намира в бензиновия филтър, пак без вакум.И там има маркуч за обратно гориво.Абе различни производители, различни решения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всъщност това в резервоара при еднопосочната схема(с изключение на тези на, които помпата се управлява с ШИМ) се нарича предпазно-преливен клапан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, jijane написа:

То всъщност това в резервоара при еднопосочната схема(с изключение на тези на, които помпата се управлява с ШИМ) се нарича предпазно-преливен клапан.

А това дето е на Мерцедес А класа като е пак с еднопосочна схема, как се нарича?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...