lelemale13 47 #1 Публикувано 20 Февруари, 2020 До колкото видях бензиновия регулатор е в резервоара и в него не влиза вакум тест статичен(май е някъде 2,7-2,8бара) е ако няма друг отпред то тогава трябва ли да се слага вакума на изпарителя на газовата. Вакума на изпарителя дига налягането на газта с около 0,7бара при пълна газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #2 Отговорено 20 Февруари, 2020 Майстора дето се занимава с газовата не е ли наясно? Зависи каква е газовата.А тя каква е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #3 Отговорено 20 Февруари, 2020 Омвл с железен компютър с две букви. Но тя отдавна е сложена и едва ли е бил наясно с обд адаптация еSent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #4 Отговорено 21 Февруари, 2020 Преди 23 часа, Ioan написа: Омвл с железен компютър с две букви. Ако е с две букви, не зная.Ако е с две букси, трябва да има вакум на редуктора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 21 Февруари, 2020 Да има вакуум като ми сложиха газовата в началото точно на 4000 дръбваше все едно се пуска втека(на този двигател се пуска от към 2 до около 3000обр.) после обд-то го изглади. Ако нялагането на бензина не се променя според вакуума така би трябвало и да е и на газ! Имам кабел и мога да махна вакуума и да направя нова настройка и можеби да пробвам как върви с спряни адаптации но нещо не ми се иска да базикам газовата та затова разпитван.Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #6 Отговорено 22 Февруари, 2020 На 21.02.2020 г. at 20:11, Ioan написа: Ако нялагането на бензина не се променя според вакуума така би трябвало и да е и на газ! Как трябва да е на газ, пише в инструкциите за монтаж и настройка на конкретната газова! Ти като си майстор, защо питаш тук? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #7 Отговорено 23 Февруари, 2020 Това че имам известен опит не ме прави майстор. Не очаквах че има двигател без бензинов регулатор защото това в резервоара не регулира нищо просто подава бензин с 2,8бара налягане и от бензиновата помпа излиза само един маркуч(няма 2-ри за обратното гориво)Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #8 Отговорено 23 Февруари, 2020 Няма втори, защото се излива директно в резервоара. Системата е еднопосочна, както при акорд 7. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #9 Отговорено 23 Февруари, 2020 Преди 4 часа, Ioan написа: Не очаквах че има двигател без бензинов регулатор защото това в резервоара не регулира нищо просто подава бензин с 2,8бара налягане и от бензиновата помпа излиза само един маркуч(няма 2-ри за обратното гориво) Това е регулатор защото поддържа налягането в определени граници, независимо от консумацията.На моята Вектра от профила е по същия начин.А на Мерцедес А класа този същия регулатор се намира в бензиновия филтър, пак без вакум.И там има маркуч за обратно гориво.Абе различни производители, различни решения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #10 Отговорено 23 Февруари, 2020 То всъщност това в резервоара при еднопосочната схема(с изключение на тези на, които помпата се управлява с ШИМ) се нарича предпазно-преливен клапан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #11 Отговорено 24 Февруари, 2020 Преди 23 часа, jijane написа: То всъщност това в резервоара при еднопосочната схема(с изключение на тези на, които помпата се управлява с ШИМ) се нарича предпазно-преливен клапан. А това дето е на Мерцедес А класа като е пак с еднопосочна схема, как се нарича? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове