Jump to content
Mboevv

Проблем CR-V3 2.0 бензин 2007 автомат

Recommended Posts

Здравейте днеска както си карах колата взе да прекъсва, пуснаха ми една диагностика 4 ти цилиндър бобината била аут. Въпроса ми е коя е 4та бобина?Като застана отпред на колата най дясната бобина ли е 4та?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ангренажа броиш.

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, s.s.d.d. написа:

От ангренажа броиш.

На снимката коя трябва да е че нещо ми е мутно, просто съм от скоро с хондата 

IMG_20200206_183025.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, s.s.d.d. написа:

Най дясната.

 Благодаря много за инфото утре ще я сменям, а едно друго нещо да попитам това масло за клапаните така ли трябва да ми изглежда маркуч на половина празен или той двигателя си засмуква когато му потрябва сега я запали и прекъсвайки за 1 мин не мръдна по маркуч маслото 

IMG_20200206_183602.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо какво е това масло почти всичките са бистри като олио.

Това система за омасляване ли е ,каква. 

Ако е такава се настройва колко да пуска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, CARPERA написа:

Първо какво е това масло почти всичките са бистри като олио.

Това система за омасляване ли е ,каква. 

Ако е такава се настройва колко да пуска.

Да това било допълнително монтирано заради газовата уредба за смазване на клапаните да не се износват. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво масло слагаш. 

Те са капков и и електронни и двете се настроиват колко да пускат. 

Нито една от тях не върши работа  освен да даваш пари за масло, и да ти вземат такива за монтаж  .

Ето ти такава доколкото знам я дават най-добрата и е бистра като олио.

https://elenagas.com/течност-масло-за-омасляване-на-клапани-Flashlube

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, CARPERA написа:

Какво масло слагаш. 

Те са капков и и електронни и двете се настроиват колко да пускат. 

Нито една от тях не върши работа  освен да даваш пари за масло, и да ти вземат такива за монтаж  .

Чесно казано все още не съм наливал, но стария собственик ми показа тубичката JLM нещо си беше масло за клапани за коли с LPG, но сега го забелязах, че е наполовина празен маркуча утре като оправя бобината ще я запаля да видя дали ще дърпа понеже днеска докато се пребирах в авариен режим бях на бензин и явно на бензин, не работи или аз така си мисля незнам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Увери се каква е работи като е свързана към всмукателните колектори.

За електронните незнам може да се изключва при бензин ,другата работи винаги и мисла че беше 9 капки  на минута. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, CARPERA написа:

Увери се каква е работи като е свързана към всмукателните колектори.

За електронните незнам може да се изключва при бензин ,другата работи винаги и мисла че беше 9 капки  на минута. 

Утре след подмяната на бобината ще я оставя да работи и ще следя движението на маслото. Благодаря за препоръчаното масло ще си закупя... Ще ми трябва, че резорварчето е на 30 % пълно и ще се долива скоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега прочетох от 9 до 12 капки на минута и е 1л на 10 хил  км.

Ти си прецени дали работила до сега. 

Ако е вакумния  с настройка врътка по-добре я изхвърли .

Тук е писано какво да направиш с нея от двама добри майстори 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, CARPERA написа:

Сега прочетох от 9 до 12 капки на минута и е 1л на 10 хил  км.

Ти си прецени дали работила до сега. 

Ако е вакумния  с настройка к връткаш по-добре я изхвърли .

Мнезнам каква е...  Но маслото като я вземах беше на средата сега е вече на около 30 % а съм я карал доста и поне така си мисля, че работи или е работила 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимай  съда за наливане вакумния  има една врътка.

Ами значи не е работила.

И така я остави .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, CARPERA написа:

Снимай  съда за наливане вакумния  има една врътка.

Ами значи не е работила.

И така я остави .

Да с врътка е и от нея тръгва маркуч към двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под доста каране имам предвид около 1000 1500 км за 1 месец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който   маркуч ако е точно монтиран трябва да влиза точно след дросела.

Няма настройка трябва на всяка седмица регулиране. 

Махни  я прави на 20 хил регулиране на клапаните  и нямаш ядове.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, CARPERA написа:

Който   маркуч ако е точно монтиран трябва да влиза точно след дросела.

Няма настройка трябва на всяка седмица регулиране. 

Махни  я прави на 20 хил регулиране на клапаните  и нямаш ядове.

Утре ще я огледам и ако нещо несмуче ще я регулирам и ще я следя. Благодаря много за помоща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожене е цитирана темата ми от преди 2 години, се включвам с ъпдейт. Така и не успях да настроя вакуумната система да работи нормално. Подозирам, че реално е невъзможно, както ми казаха в темата, та се отказах от нея. След 80k km на газ смених изпускателните клапани, легла и сегмени при Норена ЕООД и @fenabg. Ремонта излезе по-евтин отколкото маслото за клапани за 80k km, двигателя работи по-добре и не гори никакво масло, за разлика от преди - ~1л до следващата смяна. Изминатите километри след ремонта са 20k.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...