Mboevv 0 #1 Публикувано 6 Февруари, 2020 Здравейте днеска както си карах колата взе да прекъсва, пуснаха ми една диагностика 4 ти цилиндър бобината била аут. Въпроса ми е коя е 4та бобина?Като застана отпред на колата най дясната бобина ли е 4та? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 6 Февруари, 2020 (Редактирано) От ангренажа броиш. Редактирано 6 Февруари, 2020 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #3 Отговорено 6 Февруари, 2020 преди 9 минути, s.s.d.d. написа: От ангренажа броиш. На снимката коя трябва да е че нещо ми е мутно, просто съм от скоро с хондата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #4 Отговорено 6 Февруари, 2020 Най дясната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #5 Отговорено 6 Февруари, 2020 преди 8 минути, s.s.d.d. написа: Най дясната. Благодаря много за инфото утре ще я сменям, а едно друго нещо да попитам това масло за клапаните така ли трябва да ми изглежда маркуч на половина празен или той двигателя си засмуква когато му потрябва сега я запали и прекъсвайки за 1 мин не мръдна по маркуч маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #6 Отговорено 6 Февруари, 2020 Първо какво е това масло почти всичките са бистри като олио. Това система за омасляване ли е ,каква. Ако е такава се настройва колко да пуска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #7 Отговорено 6 Февруари, 2020 Току-що, CARPERA написа: Първо какво е това масло почти всичките са бистри като олио. Това система за омасляване ли е ,каква. Ако е такава се настройва колко да пуска. Да това било допълнително монтирано заради газовата уредба за смазване на клапаните да не се износват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #8 Отговорено 6 Февруари, 2020 (Редактирано) Какво масло слагаш. Те са капков и и електронни и двете се настроиват колко да пускат. Нито една от тях не върши работа освен да даваш пари за масло, и да ти вземат такива за монтаж . Ето ти такава доколкото знам я дават най-добрата и е бистра като олио. https://elenagas.com/течност-масло-за-омасляване-на-клапани-Flashlube Редактирано 6 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #9 Отговорено 6 Февруари, 2020 Току-що, CARPERA написа: Какво масло слагаш. Те са капков и и електронни и двете се настроиват колко да пускат. Нито една от тях не върши работа освен да даваш пари за масло, и да ти вземат такива за монтаж . Чесно казано все още не съм наливал, но стария собственик ми показа тубичката JLM нещо си беше масло за клапани за коли с LPG, но сега го забелязах, че е наполовина празен маркуча утре като оправя бобината ще я запаля да видя дали ще дърпа понеже днеска докато се пребирах в авариен режим бях на бензин и явно на бензин, не работи или аз така си мисля незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #10 Отговорено 6 Февруари, 2020 Увери се каква е работи като е свързана към всмукателните колектори. За електронните незнам може да се изключва при бензин ,другата работи винаги и мисла че беше 9 капки на минута. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #11 Отговорено 6 Февруари, 2020 преди 1 минута, CARPERA написа: Увери се каква е работи като е свързана към всмукателните колектори. За електронните незнам може да се изключва при бензин ,другата работи винаги и мисла че беше 9 капки на минута. Утре след подмяната на бобината ще я оставя да работи и ще следя движението на маслото. Благодаря за препоръчаното масло ще си закупя... Ще ми трябва, че резорварчето е на 30 % пълно и ще се долива скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #12 Отговорено 6 Февруари, 2020 (Редактирано) Сега прочетох от 9 до 12 капки на минута и е 1л на 10 хил км. Ти си прецени дали работила до сега. Ако е вакумния с настройка врътка по-добре я изхвърли . Тук е писано какво да направиш с нея от двама добри майстори Редактирано 6 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #13 Отговорено 6 Февруари, 2020 Току-що, CARPERA написа: Сега прочетох от 9 до 12 капки на минута и е 1л на 10 хил км. Ти си прецени дали работила до сега. Ако е вакумния с настройка к връткаш по-добре я изхвърли . Мнезнам каква е... Но маслото като я вземах беше на средата сега е вече на около 30 % а съм я карал доста и поне така си мисля, че работи или е работила 😀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #14 Отговорено 6 Февруари, 2020 Снимай съда за наливане вакумния има една врътка. Ами значи не е работила. И така я остави . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #15 Отговорено 6 Февруари, 2020 Току-що, CARPERA написа: Снимай съда за наливане вакумния има една врътка. Ами значи не е работила. И така я остави . Да с врътка е и от нея тръгва маркуч към двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #16 Отговорено 6 Февруари, 2020 Под доста каране имам предвид около 1000 1500 км за 1 месец Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #17 Отговорено 6 Февруари, 2020 (Редактирано) Който маркуч ако е точно монтиран трябва да влиза точно след дросела. Няма настройка трябва на всяка седмица регулиране. Махни я прави на 20 хил регулиране на клапаните и нямаш ядове. Редактирано 6 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mboevv 0 #18 Отговорено 6 Февруари, 2020 преди 2 минути, CARPERA написа: Който маркуч ако е точно монтиран трябва да влиза точно след дросела. Няма настройка трябва на всяка седмица регулиране. Махни я прави на 20 хил регулиране на клапаните и нямаш ядове. Утре ще я огледам и ако нещо несмуче ще я регулирам и ще я следя. Благодаря много за помоща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xfls 21 #19 Отговорено 6 Февруари, 2020 Пожене е цитирана темата ми от преди 2 години, се включвам с ъпдейт. Така и не успях да настроя вакуумната система да работи нормално. Подозирам, че реално е невъзможно, както ми казаха в темата, та се отказах от нея. След 80k km на газ смених изпускателните клапани, легла и сегмени при Норена ЕООД и @fenabg. Ремонта излезе по-евтин отколкото маслото за клапани за 80k km, двигателя работи по-добре и не гори никакво масло, за разлика от преди - ~1л до следващата смяна. Изминатите километри след ремонта са 20k. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове