manch 29 #1 Публикувано 26 Януари, 2020 Здравейте, при продължително натиснат педал на съединителя (примерно 10-тина секунди) при отпускане на педала, съединителя "зацепва" долу ниско. Ако не го държа натиснат продължително няма проблеми. Вчера обаче, малко я подържах с натиснат педал и той остана на половината и се наложи да го "повдигна крачно", след това всичко нормално. Познат проблем е като гледам и изглежда като горна помпа. Усещането ми е такова все едно изпуска докато е натиснат педала и при отпускане "зацепва" долу ниско. Спирачната течност не мърда, не е сменяна от мен. Въпроса ми е има ли "ремонтни комплекти" гумички прочие или направо нова помпа? За какво да гледам, теч около педала и за теч в маншончето на изпълнителния цилиндър долу? Колата е на 230х.км. (сигурен съм за тях) при мен е от около 40х.км. Съединител и маховик не са сменяни от мен. Съединителя не приплъзва. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rafaelo 1 #2 Отговорено 26 Януари, 2020 Типичен пример на прецакана горна помпа колега. Малко е тегава подмяната, минал съм по този път. Цена на нова марка NISIN е около 150 лв. по спомен. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #3 Отговорено 27 Януари, 2020 Колко е голям филма със смяната? Нещо специфично? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rafaelo 1 #4 Отговорено 27 Януари, 2020 Неудобна е позицията за работа, защото помпата се намира в купето над педала на съединителя.Първо се развива изходящата тръбичка за долната помпа, след това маркуча за течността от съда. Развива 4те болта на паланката на педала и си готов. Един от болтовете е доста вляво зад бушонното табло. Трябва да внимаваш при реглажа на хода на помпата, защото това определя къде ще ти отделя педала. Реглаж се извършва от оста на помпата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #5 Отговорено 7 Февруари, 2020 (Редактирано) Да приключа темата. Помпата е сменена. Малко тегаво с щифта на педала понеже реших да не свалям целия педал но стана. Пружината на помпата беше здрава но вътре стените са видимо износени и явно е изпускала. Течността беше отвратителна и пълна с боклуци, които явно стават абразив. Смених я изцяло. Долната "помпа" е суха за сега няма да я барам. Промяната е драстична. Педала се усеща по различен начин и включва по-лесно (не че преди това е включвала трудно). Редактирано 7 Февруари, 2020 от manch 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #6 Отговорено 18 Септември, 2020 Ще добавя към темата, която явно не е приключена. От няколко дни жена ми шофира колата и явно държи повече време натиснат съединителя. Оплака ми се че педала й оставал "до половината" и "не можела да включи" от време на време. Пробвах аз и наистина ако се заиграя на полусъединител или държа повече време натиснат педала той става "странен". В смисъл не се движи нормално и става един муден. След отпускане и ново натискане всичко е наред. Течност има и си е бистра както след смяната. Съединителя продължава да не приплъзва няма някакви шумове или вибрации. Колата си върви страхотно. Въпроса ми е дали е от притискателя и съответно съединител, маховик или има шанс нещо с долната "помпа" да не е наред? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumen_rrs 0 #7 Отговорено 19 Септември, 2020 Здравейте. Подобен проблем и при мен. Сагата започна с потъване на педала на съединителя. След издърпване с крак се оправяше. Постепенно с времето педала започна да зацепва или долу или нормално. Смених помпата на педала(не знам горна ли е или долна). След излизане от сервиза педала на съединителя се държеше нормално, но още на следващия ден същия проблем се появи отново. Смених и другата помпа и ситуацията е все същата. Моля за мнение. Четох някъде, че е възможно маркуча между двете помпи да се е скапал но да не тече. Друг вариант, че системата не е обезвъздушена. Моля за съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 21 Септември, 2020 На 19.09.2020 г. at 18:57, rumen_rrs написа: Четох някъде, че е възможно маркуча между двете помпи да се е скапал но да не тече. Друг вариант, че системата не е обезвъздушена. Б, Б, вариант Б пробвай . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #9 Отговорено 21 Септември, 2020 (Редактирано) Може и А да е, щом и двата цилиндъра ( ) са нови. Виждал съм го на живо, само че със спирачен маркуч. Един "майстор" смени сп.помпа, серво и сп.цилиндър, и задържането не се оправи. Накрая смени сп.маркуч и воала, всичко заспа, задържането изчезна. С годините маркучът може да се скапе отвътре и да пропуска течност само в едната посока. Външно изглежда като нов. Все пак, пробвай първо с обезвъздушаване. п.п. Между другото, миналия месец бра'чеда имаше абсолютно същия проблем със съединителя на Сивика на тъщата му. Жената си отиде в България и колата стоя половин година на място. Оказа се долния цилиндър. Редактирано 21 Септември, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumen_rrs 0 #10 Отговорено 21 Септември, 2020 Благодаря. Ще пробвам с обезвъздушаване и смяна на маркуч и ще пиша за резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 22 Септември, 2020 Преди 23 часа, Krasi-mir написа: Може и А да е, щом и двата цилиндъра ( ) са нови. Не вярвам . Щом На 19.09.2020 г. at 18:57, rumen_rrs написа: След излизане от сервиза педала на съединителя се държеше нормално, няма как да е вариант А, няма как маркуча да се е възстановил за един ден и после пак да се е раздул .😛 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #12 Отговорено 22 Септември, 2020 @mar_tod има логика в това, което казваш. Това с карането 1 ден явно е останало между редовете, когато съм чел. Наблегнах на цитираното от теб за маркуча. п.п. Все пак, така и така е подкарал всичко наред, може да остави смяната на маркуча за накрая, като краен вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #13 Отговорено 23 Септември, 2020 Аз си мисля че ако км са "правилни" вече работата си е за притискател, съединител и т.н. При мен, че се промени педала след смяната на горната помпа го отдавам на новата течност. За сега ще я карам така и на пролет всичко вън и ново А за колегата 100% ли сте сигурни, че обезвъздушихте както трябва? Това според мен е най-лесното да го пробваш пак, ако трябва и при друг майстор. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове