Jump to content
Limon y Sal

Отново угасна (сменена бобина)

Recommended Posts

Здравейте,

Смених бобината и тръгна нормално. Минах стотина километра и... пак угасна!!!😭

 

Малко отклонение -

при изваждане на ключа винаги писка три пъти двойно двутоново (пипип-пипип пипип-пипип пипип-пипип).

 

Направи ми впечатление, че като завъртя стартера, след секунда (при въртящ стартер) писука по същия начин.

 

Дайте акъл, моля! Стоя на паркинга пред един супермаркет немил-недраг и не знам какво да правя...

Редактирано от Limon y Sal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя - сложих кламера и не показва никакви грешки, нищо не мига...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо тея писукания не съм ги чувал никога при моята,може би да са изключени от предния собственик.

Зеленото ключе свети ли на таблото.

Пробвай да ресетнеш компа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Първо тея писукания не съм ги чувал никога при моята,може би да са изключени от предния собственик.

Зеленото ключе свети ли на таблото.

Пробвай да ресетнеш компа.

 

Зеленото ключе свети при контакт. Как се ресетва? Че съм нов в тази наука :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш кабелите на акумулатора и вадиш 7,5 А предпазител.

41678762_viberimage2019-03-0913_52_36.jpg.22a69e31be9c7d57c103c9d3f7026b8b.thumb.jpg.dd2765e0782de99e463fb6dc97ce9a8a.jpg

таблото  при двигателя.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен ги има тези пиукания,но само след изваждането на ключа и в същото време присветва и зеленото ключе на таблото.

Да не би пак да е дала фира бобината?

Редактирано от Stefan4eto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Stefan4eto написа:

И при мен ги има тези пиукания,но само след изваждането на ключа и в същото време присветва и зеленото ключе на таблото.

Да не би пак да е дала фира бобината?

 

Точно от това се страхувам...

 

Пиуканията и при мен са след изваждането на ключа, но сега започна да пиука докато върти стартера. Мистика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фена да гадае.....че той бая вижда😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По начина описан горе си спрял на паркинга на магазина и не можеш повече да я запалиш. По вероятно е комутатора да е изгорял. Бобината преди да изгори ще ти загасне някой друг път в движение колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви свещи  си марка модел ,колко си им навъртял.

Каква  бобина сложи  .

Върти  ли стартера  бързо  или тегаво ,да не си е заминал  акумулатора. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, CARPERA написа:

С какви свещи  си марка модел ,колко си им навъртял.

Каква  бобина сложи  .

Върти  ли стартера  бързо  или тегаво ,да не си е заминал  акумулатора. 

 

Свещите са NGK, най-много 5К

Бобина NGK

Върти си нормално, акумулаторът е нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така на контакт зеленото ключе светва и изгасва като лампите на чека, авс и още някоя.

Тези са свещите нали

SVESHTI.thumb.jpg.d0765649aa7db3d2516ba613a18af4b7.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, CARPERA написа:

Така на контакт зеленото ключе светва и изгасва като лампите на чека, авс и още някоя.

Тези са свещите нали

SVESHTI.thumb.jpg.d0765649aa7db3d2516ba613a18af4b7.jpg

 

Точно така, светват и изгасват, но за свещите не знам вече - сигурно са такива 🤔

При поставяне на мостчето не мига нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от грешни свещи сдава бобината,също от менте такава,която е сдала багажа може и на 5 хил км.

Кабели и недобра връзка някъде  на входа на делкото.

Може да се замерят кабелите

826940871_PROVERKAKABELI.thumb.png.ae0036aaf060c97d2cb42ee9c71b0ab2.png

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сагата продължава - снощи отидох с един приятел да си взема колата от паркинга. Запали, се ето се казва, само като видя ключа, на четвърт оборот. Прибрах се на собствен ход без да гасне, само прекъсна леко един път.

 

Сега вече съвсем не знам накъде - тръгна ли с нея, може във всеки един момент да угасне на най-неподходящото място...

 

Забелязах, че лампичката на мотор-чека изобщо не свети. Как се сменят?

 

Безаварийно на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото се сваля лесно и  я виждаш отзад.

Никога ли не е светел чека,по точно на контакт светва и огасва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа, хич не съм обръщал внимание... май доскоро светеше, ама ха де 🤔

Ще сваля таблото, за да видя дали е изгоряла.

 

Мистерията с писуканията е разгадана - радиото се обаждало да му сваля панела 😁

 

за жалост остава основния въпрос - защо гасне внезапно и след като изстине, пали без проблем...

 

Предишния път беше бобината - преди да я сменя, не запали; след като я смених, тръгна нормално.

 

Сега не смея вече да карам...

 

 

Редактирано от Limon y Sal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа аз първо  на кято  кола се кача гледам това чека  това си е проверката  на колата като се даде  на контакт.

Както каза колегата проверете комутатор. 

Провери свещите дали да са тези които  постнах. 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не CARPERA спед като е запалил не е комутатора. Има вероятност да е главното реле, след като е запалил веднага на студен двигател. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на клеморед, ако искаш ще ти пратя един за проба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното цъка според изискванията - четох описание във форума и за това колко пъти и как трябва да цъка. Чува се също как се включва бензиновата помпа.

 

Разбира се, това не значи, че всичко е наред...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението, тези дни ще проверя още един път връзките и ще погледна и клемореда. Ще пратя съобщение, ако има нужда. Но всичко свети по таблото, също и когато угасне и пробвам отново, таблото светва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...