Limon y Sal 5 #1 Публикувано 18 Януари, 2020 (Редактирано) Здравейте, Смених бобината и тръгна нормално. Минах стотина километра и... пак угасна!!!😭 Малко отклонение - при изваждане на ключа винаги писка три пъти двойно двутоново (пипип-пипип пипип-пипип пипип-пипип). Направи ми впечатление, че като завъртя стартера, след секунда (при въртящ стартер) писука по същия начин. Дайте акъл, моля! Стоя на паркинга пред един супермаркет немил-недраг и не знам какво да правя... Редактирано 18 Януари, 2020 от Limon y Sal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #2 Отговорено 18 Януари, 2020 Да добавя - сложих кламера и не показва никакви грешки, нищо не мига... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #3 Отговорено 18 Януари, 2020 Първо тея писукания не съм ги чувал никога при моята,може би да са изключени от предния собственик. Зеленото ключе свети ли на таблото. Пробвай да ресетнеш компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #4 Отговорено 18 Януари, 2020 Преди 1 час, CARPERA написа: Първо тея писукания не съм ги чувал никога при моята,може би да са изключени от предния собственик. Зеленото ключе свети ли на таблото. Пробвай да ресетнеш компа. Зеленото ключе свети при контакт. Как се ресетва? Че съм нов в тази наука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #5 Отговорено 18 Януари, 2020 (Редактирано) Махаш кабелите на акумулатора и вадиш 7,5 А предпазител. таблото при двигателя. Редактирано 18 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan4eto 9 #6 Отговорено 18 Януари, 2020 (Редактирано) И при мен ги има тези пиукания,но само след изваждането на ключа и в същото време присветва и зеленото ключе на таблото. Да не би пак да е дала фира бобината? Редактирано 18 Януари, 2020 от Stefan4eto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #7 Отговорено 18 Януари, 2020 преди 10 минути, Stefan4eto написа: И при мен ги има тези пиукания,но само след изваждането на ключа и в същото време присветва и зеленото ключе на таблото. Да не би пак да е дала фира бобината? Точно от това се страхувам... Пиуканията и при мен са след изваждането на ключа, но сега започна да пиука докато върти стартера. Мистика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan4eto 9 #8 Отговорено 18 Януари, 2020 Фена да гадае.....че той бая вижда😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #9 Отговорено 18 Януари, 2020 По начина описан горе си спрял на паркинга на магазина и не можеш повече да я запалиш. По вероятно е комутатора да е изгорял. Бобината преди да изгори ще ти загасне някой друг път в движение колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #10 Отговорено 18 Януари, 2020 (Редактирано) С какви свещи си марка модел ,колко си им навъртял. Каква бобина сложи . Върти ли стартера бързо или тегаво ,да не си е заминал акумулатора. Редактирано 18 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #11 Отговорено 18 Януари, 2020 преди 11 минути, CARPERA написа: С какви свещи си марка модел ,колко си им навъртял. Каква бобина сложи . Върти ли стартера бързо или тегаво ,да не си е заминал акумулатора. Свещите са NGK, най-много 5К Бобина NGK Върти си нормално, акумулаторът е нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #12 Отговорено 18 Януари, 2020 Така на контакт зеленото ключе светва и изгасва като лампите на чека, авс и още някоя. Тези са свещите нали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #13 Отговорено 18 Януари, 2020 преди 4 минути, CARPERA написа: Така на контакт зеленото ключе светва и изгасва като лампите на чека, авс и още някоя. Тези са свещите нали Точно така, светват и изгасват, но за свещите не знам вече - сигурно са такива 🤔 При поставяне на мостчето не мига нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #14 Отговорено 18 Януари, 2020 Ами от грешни свещи сдава бобината,също от менте такава,която е сдала багажа може и на 5 хил км. Кабели и недобра връзка някъде на входа на делкото. Може да се замерят кабелите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #15 Отговорено 19 Януари, 2020 Сагата продължава - снощи отидох с един приятел да си взема колата от паркинга. Запали, се ето се казва, само като видя ключа, на четвърт оборот. Прибрах се на собствен ход без да гасне, само прекъсна леко един път. Сега вече съвсем не знам накъде - тръгна ли с нея, може във всеки един момент да угасне на най-неподходящото място... Забелязах, че лампичката на мотор-чека изобщо не свети. Как се сменят? Безаварийно на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #16 Отговорено 19 Януари, 2020 Таблото се сваля лесно и я виждаш отзад. Никога ли не е светел чека,по точно на контакт светва и огасва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #17 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Да ти кажа, хич не съм обръщал внимание... май доскоро светеше, ама ха де 🤔 Ще сваля таблото, за да видя дали е изгоряла. Мистерията с писуканията е разгадана - радиото се обаждало да му сваля панела 😁 за жалост остава основния въпрос - защо гасне внезапно и след като изстине, пали без проблем... Предишния път беше бобината - преди да я сменя, не запали; след като я смених, тръгна нормално. Сега не смея вече да карам... Редактирано 19 Януари, 2020 от Limon y Sal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #18 Отговорено 19 Януари, 2020 (Редактирано) Да ти кажа аз първо на кято кола се кача гледам това чека това си е проверката на колата като се даде на контакт. Както каза колегата проверете комутатор. Провери свещите дали да са тези които постнах. Редактирано 19 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #19 Отговорено 19 Януари, 2020 Не CARPERA спед като е запалил не е комутатора. Има вероятност да е главното реле, след като е запалил веднага на студен двигател. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #20 Отговорено 19 Януари, 2020 Залагам на клеморед, ако искаш ще ти пратя един за проба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #21 Отговорено 19 Януари, 2020 Главното цъка според изискванията - четох описание във форума и за това колко пъти и как трябва да цъка. Чува се също как се включва бензиновата помпа. Разбира се, това не значи, че всичко е наред... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Limon y Sal 5 #22 Отговорено 19 Януари, 2020 Благодаря за предложението, тези дни ще проверя още един път връзките и ще погледна и клемореда. Ще пратя съобщение, ако има нужда. Но всичко свети по таблото, също и когато угасне и пробвам отново, таблото светва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове