Jump to content
Guest maskata

сменя си оборотите

Recommended Posts

Guest maskata
Публикувано (Редактирано)

Здравейте от вчера колата има такъв проблем: като и подам газ и я закрепа на около 2000-2300 оборота без да мърдам педала на газта и без да има значение дали е в движение или на коя предавка е оборотите почват да играят от 2000-2300 до 800 отстрани изглежда всеедно че помпам газта, над 3500 оборота това го няма! Някякви идеи от какво може да е????п.с двигателя е пълна инжекция EW3

Редактирано от maskata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен веднъж Аccord-а ми го направи същото.Мисля че е от моторчето за празен ход, само че на мене беше 1500/800 оборота.Все едно че я припомпван както казваш.Провери си нивото на антифриза заради оня клапан за празния ход.УСПЕХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това при натиснат педал на газта е бая странна работа и малко ме съмнява да е от автоматичния смукач, щото той при натиснат педал на газта няма никаква логика да е отворен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега, при мен абсолютно същото ми се случваше преди 2-3 год. и бях за гарнитура на главата :lol:Впровери си на отворен термостат маркучите, ако са твърди може и ти да си за натам, ама може и от друго да е :huh: Нека и други колеги се изкажат и по-скоро професионалистите и тогава прецени.Успех с диагностицирането и отстраняването на проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега, при мен абсолютно същото ми се случваше преди 2-3 год. и бях за гарнитура на главата :huh:Впровери си на отворен термостат маркучите, ако са твърди може и ти да си за натам, ама може и от друго да е :) Нека и други колеги се изкажат и по-скоро професионалистите и тогава прецени.Успех с диагностицирането и отстраняването на проблема :lol:

оборотите на празен ход са идеалнии когато дам газ не излизат балбучки в радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имах такъв проблем с CRX-а и се оказа 4е не съм обезвъздушил добре охладителната система след като смених термостат.След намеса на специалист оборотите се успаха :lol:

Редактирано от weapon R

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maskata

Аз имах такъв проблем с CRX-а и се оказа 4е не съм обезвъздушил добре охладителната система след като смених термостат.След намеса на специалист оборотите се успаха ;)

днес забелязах че проблема се появява само когато отлепи стрелката на температурата и се върне автоматичния смукач, докато колата е студена и на смукач няма никакъв проблем. Дали е от обезвъздушаване незнам преди да се развали колата и сменях антифриза ама от тогава насам сам и навартял около 1500км от които около 800 са ивънградско и температурата си е била през цялото време нормална, не е загрявала а според мен ако има въздух не трябвали да загрява като си на дълъг път. Ако е от гарнитура на главата не били трябвало да го има проблема на всички обороти както на ниските така и на високите и също така както при студен двигател така и при топъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ако липсва малко вода, няма да загрява колата. на Д серията, почва да загрява като изгуби 0.5-1 литър.Поясни пак моля те, ти и даваш малко газ, да държи около 2000 оборота а тя ту ри държи, ту пада на 800... и това при леко натиснат педал?и вземи погледни тая вода, да елеминираме на бързо една възможност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в redpepperracing.com Там е доста срещан и коментиран проблем и най-често излиза че проблема е от въздушни джобове в охладителната система или някои от вакуумите изпуска или IACV-то. EW3 в САЩ се води Si и ако потърсиш Si idle в търсачката излизат доста теми. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадна ситуация. Човек би казал, че имаш износени пътечки на датчика за положение на клапата, точно когато ъгъла и съответства на тези обороти. Само че теорията нещо не издържа, щом проблема е след като колата позагрее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

А това сега скоро започна да ти се случва особено като е по-влажно и малко преди да загрее не ти ли държи много високи обороти между 2000 и 3000 об/мин а зимата падат около 200 об/мин или не е така поне при мен е така и още не съм открил от какво е имаше предположения че е от запушен карборатор ама май не е и от него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...