Plamen77 0 #1 Публикувано 10 Януари, 2020 Здравейте Може ли някой да ми помогне със свързването на кабелите към цокъла за крушката на фара? Бях оставил колата при познат за регулиране на фаровете и смяна на цоклите. Явно е разменил кабелите и сега на таблото показва, че съм на дълги светлини, а реално съм на къси и обратно. Къде мога да видя, кой кабел къде се свързва? Някой ако може да направи снимка на свързването на неговите фарове. Колата е Honda Civic Fastback VI 1995 D16Y3 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 10 Януари, 2020 Отгоре на Х4 буксата е плюса за къси, отляво е плюса за дълги и минуса съответно е отдясно.Това е като погледнеш буксата откъм крушката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen77 0 #3 Отговорено 10 Януари, 2020 Благодаря, но не съм наясно кой цвят е плюс, кой минус. Ще откачам и закачам кабелите, докато уцеля. Благодаря все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #4 Отговорено 10 Януари, 2020 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen77 0 #5 Отговорено 10 Януари, 2020 Явно не можете да ме разберете. Кабелите са монтирани грешно в самия куплунг. Трябва да ги разкача и монтирам правилно https://store.emk-33.com/product/894551/kuplung-krushka-far-h4-keramichen.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #6 Отговорено 10 Януари, 2020 Като погледнеш фасунгата не можеш ли да се ориентираш и за куплунга кой цват какво е. Все пак фасунгата може да влезе само по един начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 10 Януари, 2020 Май е обратното,разменяш просто двата плюса . Най лесният вариант е да мериш с мултицед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #8 Отговорено 10 Януари, 2020 (Редактирано) @Plamen77, това, което е написал колегата @AMD са съвсем точни инструкции кое какво е. Показал съм ти го нагледно от страната на лампата., същото е. LOW - късите светлини HIGH - дългите светлини GND - общ. Ако това не е достатъчно и не знаеш какво да направиш - мисля, че е най-добре да се обърнеш към сервиз. Все пак ще опитам още веднъж, с твоята снимка: Размени оградените в синьо един с друг. Ред.: това е валидно само ако си сигурен, че свети къса светлина, вместо дълга и обратно. Ако е сбъркано мястото и на общия, тогава ще свети по съвсем различен начин - слабо и в оранжев цвят. Ред.: 2 - така се получава когато на кола с общ + и комутируеми минуси се свържат като за кола с общ минус и комутируеми плюсове. Накратко - който е свързвал - не е внимавал. Редно е да го оправи. Редактирано 10 Януари, 2020 от ogi28b 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vanio 5 #9 Отговорено 19 Януари, 2020 Здравейте отново. Успях да наглася кабелите на левия фар, но при десния имам проблем. Опитах всички комбинации, пробвах и с две различни крушки, но не става. Светлина няма. Възможно ли е да е изгорял бушон и всеки фар на отделен ли е? Бушоните са ми под волана, но не знам кой е. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 19 Януари, 2020 На отделни предпазители са . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen77 0 #11 Отговорено 19 Януари, 2020 Намерих ги. На жабката под волана са показани. Беше изгорял бушона на късите, а когато закачах кабелите бях на къси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове