ilian_i 0 #1 Публикувано 4 Януари, 2020 Здравейте, моля мнение за CVT скоростна кутия за Сивик 2.0-160 кс за американския пазар.Година 2018-2019г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #2 Отговорено 4 Януари, 2020 Като устройство би трябвало да е като за европейския Сивик 10, но при него обикновено има перца на волана за ръчна смяна на предавките и има режим на 7 псевдо фиксирани позиции. Вероятно колата за която питаш е американски седан? Там перца няма и усещането е като обикновен вариатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian_i 0 #3 Отговорено 4 Януари, 2020 Здрави ли са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 4 Януари, 2020 Да здрави са, но маслото задължително трябва да се сменя според препоръчаните интервали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian_i 0 #5 Отговорено 4 Януари, 2020 Преди 1 час, Drone написа: Да здрави са, но маслото задължително трябва да се сменя според препоръчаните интервали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ilian_i 0 #6 Отговорено 4 Януари, 2020 Имаш ли идея на колко км се сменя маслото и Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #7 Отговорено 6 Януари, 2020 Виж в сервизната книжка. Или в Auto-data. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #8 Отговорено 6 Януари, 2020 Принципно маслото във вариатора е "до живот", но това си е като присъда! Опреснява се на 60000км, или на 40000км при "тежка експлоатация". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 236 #9 Отговорено 7 Януари, 2020 (Редактирано) Вариатора се обслужва/ревизира в зависимост от производителя задължително след 150-200 х/км, също както и ангренажа на мотора. Сваля се кутията и се отваря като се сменя "ремъка" , всички уплътнения/о-пръстени и ако се налага и конусите, клапани, помпата и т.н. Интересувал съм се подробно за Нисан и Тойота, за първата марка не знам колко струва но в Тойота едно обслужване (смяна ремък и всички уплътнения плюс маслото) е около 1800лв в БГ по инфо отпреди година и половина. Маслото се сменя задължително цялостно (както на мотора) на 60к км , ако се кара предимно градско 40к - спесификации на двете марки. За хонда Акура/Акорд 9 гледах един американец (спец в автоматите) разглобява и сглобява от - до вариатор и пича казва задължително ревизия на 120 - 150к мили. Преди година и половина ми дадоха много изгодна оферта за Тойота от магазина но беше SVT и се разколебах сериозно като веднага се хванах да черпя инфо от всякъде за тези кутии та ходих до Нисан защото са доста дълго с Вариатори и имат опит. Та там ми обясниха доста подробно за какво иде реч, оказа се и познат единия приемчик и ми снесе доста инфо. Е, разминах с Тойота-та тогава защото офертата беше 3 дневна, но пък си изпросих 30км тест драйв и усещането е доста необичайно за несвикнал с тази кутия. Кефа обаче е голям и няма усещане за боксуване и лагване както при класическия автомат с хидро. Скоро покарах Субару с вариатор и наистина кефа е голям, там са направили превключване от волана на 7 степени и го наричат Линеатроник. Редактирано 7 Януари, 2020 от CCord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове