Jump to content
milengs

Проблем с вентилатора на парното

Recommended Posts

Здравейте и весели празници.

Вентилатора на парното върти когато си поиска.И като спре за да тръгне отново трябва да се спре контакта и да се даде на контакт отново.Нооооо това не винаги.И забелязах ,че ако го оставя да духа на MAX работи или поне не ми се е случвало да спре.Наясно съм,че ако спре напълно е проблема в електронният регулатор на вентилатора или по точно резистора,но в моя случай спира и тръгва  отново.Някакви идеи???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали вентилатора, отвори там където са четките при ротора и напръскай хубаво с почистващ контактен спрей (спрей за електрически контакти), ама в никакъв случай да не е с ВД-40, силиконов спрей и всякакви тем-подобни шикалки. Само спрей за електроконтакти. Имах абсолютно същите симптоми на колата на баща ми миналата зима. Щях да купувам втора ръка вентилатор, че изглеждаше капсуловано, но успях да го отворя, и се изненадах колко боклуци имаше при четките. Предимно самите четки, на прах. След почистване - "заспа".

 

Може да имаш подобен проблем, щом промяна в тока му влияе. По-зле няма да стане, така че смело действай със спрейчето. 

 

Пример за спрей:

 

sprey-pochistvane-na-elektricheski-konta

 

res_763a9dd028efe976329fbd0108eba054_ful

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весела нова година.Имам такъв спрей.Направо го подлепвам с него да видим какво ще излезе.Единствено ми е интересно кое го кара да се върти този електрически мотор.Да допуснем че е мръсен и се тормози или нещо такова значи че има някоя електроника която следи амперите и го отрязва.А вентилатора го контролира електронният блок който е на самия вентилатор  вътре има един транзистор и общо взето един резистор който изгаря ама в моя случай най вероятно е здрав.Както и да е ще пробвам със спрея и да видим резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подобен проблем. Оправи ли се със спрея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превенция за да не изгаря този термопредпазител и да се сменя филтъра купе.Като смяната  ,ако е с смяната на маслото тогава обикновено той е много задръстен.

Когато е задръстен няма поток на въздух и той прегрява,и изгаря.

Проверка поне един пъти докато доиде времето за смяна на маслото,ако е на лесно и достъпна място,моят не е иска се доста разглобяване.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...