Jump to content
Sign in to follow this  
zdravkofit

датчици

Recommended Posts

здравейте има ли някой който може да каже какви датчици има на разпредерителния и коляновия вал и имат ли връзка със запалването на автомобила 

Edited by zdravkofit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, колега, 

 

По принцип ли те интересува или за точно определен двигател? В каква кола, какъв модел? "Какви датчици" по коя характеристика те интересува, по марка ли, по цвят ли, по дължина на кабела, по принципа им на работа ли? И двата имат връзка със запалването - без тях не може да запалиш. Без единия дори може да работи колата след запалване, в зависимост от двигателя. Единият е хол-сензор, другият може да е обикновен индукционен. Много общ и неясен въпрос си задал. Уточни го, моля! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 33 минути, ogi28b написа:

Здравей, колега, 

 

По принцип ли те интересува или за точно определен двигател? В каква кола, какъв модел? "Какви датчици" по коя характеристика те интересува, по марка ли, по цвят ли, по дължина на кабела, по принципа им на работа ли? И двата имат връзка със запалването - без тях не може да запалиш. Без единия дори може да работи колата след запалване, в зависимост от двигателя. Единият е хол-сензор, другият може да е обикновен индукционен. Много общ и неясен въпрос си задал. Уточни го, моля! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

интересува ме защото на два пъти Хондата ми която е с двигател 1,6 105 конски сили 77Kw не искаше да пали на студено ходих по разни сервизи но никой не можа да хване повредата днес я закарах в Бултрако и след като я качиха на компютъра ми казаха че причината може би е в датчика на разпределителния и в датчика на коляновия вал та за това се интересувам бос съм в темата по електрониката и електроинсталацията на автомобила бях решил да проследя цялата запалителна система от акумолатор до свещи

Share this post


Link to post
Share on other sites

ако някой може да ми отговори на въпроса благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дотук има 1 проблем - колата понякога не пали, а за него имаш 3 теми, в които задаваш общи и неясни въпроси. Може би е добре да информираш модератор, който да ги слее и да формулираш по-добро и ясно заглавие. Съветът, който мога да ти дам, на база постъпилата информация, е:

 

По време на въртенето на стартера, когато колата не пали, гледай внимателно оборотомера. Ако не помръдва от 0 - почти сигурно е че датчикът на коляновия вал е повреден. Възможно е смяната  му да реши проблема. Трябва да се измери и да се сравни с референтните стойности за модела датчик. Ако обаче работи и показва 250-500 оборота (в зависимост от конкретния двигател, стартер и акумулатор), то по-вероятно е проблемът да е в друго. Дали ще е в датчика на разпределителния вал, дали ще е в нещо друго - трябва по-точна диагностика, ама не такава с компютър, а по-скоро с мултицет и осцилоскоп.

 

Използването на някакви точки, запетайки и въпросителен знак, също е от голяма полза за разбиране на проблема и въпросите. 

Edited by ogi28b
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 51 минути, ogi28b написа:

Дотук има 1 проблем - колата понякога не пали, а за него имаш 3 теми, в които задаваш общи и неясни въпроси. Може би е добре да информираш модератор, който да ги слее и да формулираш по-добро и ясно заглавие. Съветът, който мога да ти дам, на база постъпилата информация, е:

 

По време на въртенето на стартера, когато колата не пали, гледай внимателно оборотомера. Ако не помръдва от 0 - почти сигурно е че датчикът на коляновия вал е повреден. Възможно е смяната  му да реши проблема. Трябва да се измери и да се сравни с референтните стойности за модела датчик. Ако обаче работи и показва 250-500 оборота (в зависимост от конкретния двигател, стартер и акумулатор), то по-вероятно е проблемът да е в друго. Дали ще е в датчика на разпределителния вал, дали ще е в нещо друго - трябва по-точна диагностика, ама не такава с компютър, а по-скоро с мултицет и осцилоскоп.

 

Използването на някакви точки, запетайки и въпросителен знак, също е от голяма полза за разбиране на проблема и въпросите. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

благодаря много за отговора утре като взема колата от Бултрако ще видя как ще се държи  в бъдеще 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблем с паленето може да е и от грешни данни за температура на въздуха! 

Диагностика трябва! 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...