zdravkofit 0 #1 Публикувано 14 Ноември, 2019 (Редактирано) здравейте има ли някой който може да каже какви датчици има на разпредерителния и коляновия вал и имат ли връзка със запалването на автомобила Редактирано 14 Ноември, 2019 от zdravkofit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #2 Отговорено 14 Ноември, 2019 Здравей, колега, По принцип ли те интересува или за точно определен двигател? В каква кола, какъв модел? "Какви датчици" по коя характеристика те интересува, по марка ли, по цвят ли, по дължина на кабела, по принципа им на работа ли? И двата имат връзка със запалването - без тях не може да запалиш. Без единия дори може да работи колата след запалване, в зависимост от двигателя. Единият е хол-сензор, другият може да е обикновен индукционен. Много общ и неясен въпрос си задал. Уточни го, моля! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravkofit 0 #3 Отговорено 14 Ноември, 2019 преди 33 минути, ogi28b написа: Здравей, колега, По принцип ли те интересува или за точно определен двигател? В каква кола, какъв модел? "Какви датчици" по коя характеристика те интересува, по марка ли, по цвят ли, по дължина на кабела, по принципа им на работа ли? И двата имат връзка със запалването - без тях не може да запалиш. Без единия дори може да работи колата след запалване, в зависимост от двигателя. Единият е хол-сензор, другият може да е обикновен индукционен. Много общ и неясен въпрос си задал. Уточни го, моля! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravkofit 0 #4 Отговорено 14 Ноември, 2019 интересува ме защото на два пъти Хондата ми която е с двигател 1,6 105 конски сили 77Kw не искаше да пали на студено ходих по разни сервизи но никой не можа да хване повредата днес я закарах в Бултрако и след като я качиха на компютъра ми казаха че причината може би е в датчика на разпределителния и в датчика на коляновия вал та за това се интересувам бос съм в темата по електрониката и електроинсталацията на автомобила бях решил да проследя цялата запалителна система от акумолатор до свещи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravkofit 0 #5 Отговорено 14 Ноември, 2019 ако някой може да ми отговори на въпроса благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #6 Отговорено 14 Ноември, 2019 (Редактирано) Дотук има 1 проблем - колата понякога не пали, а за него имаш 3 теми, в които задаваш общи и неясни въпроси. Може би е добре да информираш модератор, който да ги слее и да формулираш по-добро и ясно заглавие. Съветът, който мога да ти дам, на база постъпилата информация, е: По време на въртенето на стартера, когато колата не пали, гледай внимателно оборотомера. Ако не помръдва от 0 - почти сигурно е че датчикът на коляновия вал е повреден. Възможно е смяната му да реши проблема. Трябва да се измери и да се сравни с референтните стойности за модела датчик. Ако обаче работи и показва 250-500 оборота (в зависимост от конкретния двигател, стартер и акумулатор), то по-вероятно е проблемът да е в друго. Дали ще е в датчика на разпределителния вал, дали ще е в нещо друго - трябва по-точна диагностика, ама не такава с компютър, а по-скоро с мултицет и осцилоскоп. Използването на някакви точки, запетайки и въпросителен знак, също е от голяма полза за разбиране на проблема и въпросите. Редактирано 14 Ноември, 2019 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravkofit 0 #7 Отговорено 14 Ноември, 2019 преди 51 минути, ogi28b написа: Дотук има 1 проблем - колата понякога не пали, а за него имаш 3 теми, в които задаваш общи и неясни въпроси. Може би е добре да информираш модератор, който да ги слее и да формулираш по-добро и ясно заглавие. Съветът, който мога да ти дам, на база постъпилата информация, е: По време на въртенето на стартера, когато колата не пали, гледай внимателно оборотомера. Ако не помръдва от 0 - почти сигурно е че датчикът на коляновия вал е повреден. Възможно е смяната му да реши проблема. Трябва да се измери и да се сравни с референтните стойности за модела датчик. Ако обаче работи и показва 250-500 оборота (в зависимост от конкретния двигател, стартер и акумулатор), то по-вероятно е проблемът да е в друго. Дали ще е в датчика на разпределителния вал, дали ще е в нещо друго - трябва по-точна диагностика, ама не такава с компютър, а по-скоро с мултицет и осцилоскоп. Използването на някакви точки, запетайки и въпросителен знак, също е от голяма полза за разбиране на проблема и въпросите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravkofit 0 #8 Отговорено 14 Ноември, 2019 благодаря много за отговора утре като взема колата от Бултрако ще видя как ще се държи в бъдеще Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #9 Отговорено 14 Ноември, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #10 Отговорено 18 Април, 2020 Проблем с паленето може да е и от грешни данни за температура на въздуха! Диагностика трябва! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове