Jump to content
zdravkofit

датчици

Recommended Posts

здравейте има ли някой който може да каже какви датчици има на разпредерителния и коляновия вал и имат ли връзка със запалването на автомобила 

Редактирано от zdravkofit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега, 

 

По принцип ли те интересува или за точно определен двигател? В каква кола, какъв модел? "Какви датчици" по коя характеристика те интересува, по марка ли, по цвят ли, по дължина на кабела, по принципа им на работа ли? И двата имат връзка със запалването - без тях не може да запалиш. Без единия дори може да работи колата след запалване, в зависимост от двигателя. Единият е хол-сензор, другият може да е обикновен индукционен. Много общ и неясен въпрос си задал. Уточни го, моля! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, ogi28b написа:

Здравей, колега, 

 

По принцип ли те интересува или за точно определен двигател? В каква кола, какъв модел? "Какви датчици" по коя характеристика те интересува, по марка ли, по цвят ли, по дължина на кабела, по принципа им на работа ли? И двата имат връзка със запалването - без тях не може да запалиш. Без единия дори може да работи колата след запалване, в зависимост от двигателя. Единият е хол-сензор, другият може да е обикновен индукционен. Много общ и неясен въпрос си задал. Уточни го, моля! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересува ме защото на два пъти Хондата ми която е с двигател 1,6 105 конски сили 77Kw не искаше да пали на студено ходих по разни сервизи но никой не можа да хване повредата днес я закарах в Бултрако и след като я качиха на компютъра ми казаха че причината може би е в датчика на разпределителния и в датчика на коляновия вал та за това се интересувам бос съм в темата по електрониката и електроинсталацията на автомобила бях решил да проследя цялата запалителна система от акумолатор до свещи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако някой може да ми отговори на въпроса благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук има 1 проблем - колата понякога не пали, а за него имаш 3 теми, в които задаваш общи и неясни въпроси. Може би е добре да информираш модератор, който да ги слее и да формулираш по-добро и ясно заглавие. Съветът, който мога да ти дам, на база постъпилата информация, е:

 

По време на въртенето на стартера, когато колата не пали, гледай внимателно оборотомера. Ако не помръдва от 0 - почти сигурно е че датчикът на коляновия вал е повреден. Възможно е смяната  му да реши проблема. Трябва да се измери и да се сравни с референтните стойности за модела датчик. Ако обаче работи и показва 250-500 оборота (в зависимост от конкретния двигател, стартер и акумулатор), то по-вероятно е проблемът да е в друго. Дали ще е в датчика на разпределителния вал, дали ще е в нещо друго - трябва по-точна диагностика, ама не такава с компютър, а по-скоро с мултицет и осцилоскоп.

 

Използването на някакви точки, запетайки и въпросителен знак, също е от голяма полза за разбиране на проблема и въпросите. 

Редактирано от ogi28b
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, ogi28b написа:

Дотук има 1 проблем - колата понякога не пали, а за него имаш 3 теми, в които задаваш общи и неясни въпроси. Може би е добре да информираш модератор, който да ги слее и да формулираш по-добро и ясно заглавие. Съветът, който мога да ти дам, на база постъпилата информация, е:

 

По време на въртенето на стартера, когато колата не пали, гледай внимателно оборотомера. Ако не помръдва от 0 - почти сигурно е че датчикът на коляновия вал е повреден. Възможно е смяната  му да реши проблема. Трябва да се измери и да се сравни с референтните стойности за модела датчик. Ако обаче работи и показва 250-500 оборота (в зависимост от конкретния двигател, стартер и акумулатор), то по-вероятно е проблемът да е в друго. Дали ще е в датчика на разпределителния вал, дали ще е в нещо друго - трябва по-точна диагностика, ама не такава с компютър, а по-скоро с мултицет и осцилоскоп.

 

Използването на някакви точки, запетайки и въпросителен знак, също е от голяма полза за разбиране на проблема и въпросите. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря много за отговора утре като взема колата от Бултрако ще видя как ще се държи  в бъдеще 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с паленето може да е и от грешни данни за температура на въздуха! 

Диагностика трябва! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...