terziew90 0 #1 Публикувано 31 Октомври, 2019 (Редактирано) Здравейте колеги наскоро си закупих хонда црв 2.0 128кс. Повдигната е с подложки и има фланци също махнати са и стабилизиращите щани. Струва ми се че задните пружини са меки и искам да сложа по здрави. Има ли варианти от др автомобил или марка, понеже понякога гумите опират в прага при наличието на неравности. Не съм запознат много с нещата и ще се радвам ако някой си има на представа да си даде мнението. Поздрави 😊😊😊 Редактирано 31 Октомври, 2019 от terziew90 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 31 Октомври, 2019 (Редактирано) Я обясни какво точно е правено,как така махнати стабилизиращите щанги и отпред и отзад ли. Махни тея фланци ако те са причината да опира гумите в подкалниците. С какви гуми караш и джанти размер. Направи някоя снимка да видим творенията на стария собственик. Иначе има къде да ти направят по-високи пружини,но ти трябва стара за мостра. “Завод за пружини”АД ул. “Работническа” 2 6140 Крън тел.: +359 431 62101 факс: +359 431 62349 e-mail: info@springsbg.com Редактирано 31 Октомври, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terziew90 0 #3 Отговорено 31 Октомври, 2019 Преди 2 часа, CARPERA написа: Няма стабилизиращи щанги махнати са. Обяснение на предишния собственик че може да се чупят или скъсват биалетките. Гуми 205 70 15 фланци 25мм. А тези пружини каква им е цената горе долу и някой слагал ли е на црв благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 31 Октомври, 2019 (Редактирано) Ти за какво ще я използваш тази кола???????? Обяснението на предишния собственик нещо куца или има нещо друго. Щом нямаш стабилизиращи щанги нямаш и биалетки.Всички караме с стабилизиращи щанги и на никой няма счупени биалетки. С тея фланци и липсата на стабилизиращи щанги и биалетки по скоро ще си строшиш окачването. Но ти си решаваш какво да правиш с твоята кола и как да я трошиш. Даден е телефон говориш и получаваш информация. Това друго CRV ли е че гледам и 2013 си писал за друго. Редактирано 31 Октомври, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terziew90 0 #5 Отговорено 31 Октомври, 2019 (Редактирано) Това е друго црв онова е на баща ми ,всеки си решава как да кара колата си и за какво да я използва😊, аз я използвам за лов и се справя много добре обаче тази липса на щанги те ме притеснява , казах също че е дигана с подложки по точно над амортисьори гуми Maxxis trpador. Редактирано 31 Октомври, 2019 от terziew90 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #6 Отговорено 4 Ноември, 2019 Аз също бих се притеснил ако няма стабилизиращи щанги! Това, че ще скъса тампоните или ще ти се се разтракат биалетите не ме тревожи повече от това, че от една неравност или наклон ще мириша цветята от към корените. Предполагам, че знаеш за какво са тези щанги и още повече се чудя как минаваш на ГТП. Забелязал съм, че този модел автомобили не понасят "извращения". Гуми 18", лЕтни джанти, фланци-мланци и други в един момент ти съсипват колицата и то защото в страните си престави собственика и си мисли, че е по-умен от стотиците и даже хиляди инженери работили по това возило. Говоря в исторически план, защото CR-V-то не е посяно и израстнало, а е достигнало до това което е в момента след много труд, мозък и усилия на хора, които разбират от това. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #7 Отговорено 4 Ноември, 2019 (Редактирано) Тъй като съм обвиняван в много теми че съм бил рязък в изказванията си,не исках и тук. Та последиците от премахването им на стабилизиращите щанги е рязка увеличаване на нестабилност при завои,както каза колегата има вероятност до видиш тревата отблизо в някоя канавк,хубаво е да я видиш а не да гушнеш букета . Явно фланците са опит това да се компенсира, едва ли е толкова надеждно. Плюс повдигането на колата което пак влияе негативно на стабилноста. Незнам изобщо това да ли си заслужава, при положение че рискуваш живота своя и на тези които возиш,това че трошиш окачването е ясно Редактирано 4 Ноември, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #8 Отговорено 4 Ноември, 2019 Off Topic Преди 2 часа, nupi написа: ... Говоря в исторически план, защото CR-V-то не е посяно и израстнало, а е достигнало до това което е в момента след много труд, мозък и усилия на хора, които разбират от това. Ба, положили са минимални усилия. Всичко е било посято отдавна и за CRV-то са взели готов разсад. 😜 Платформата ("шасито") са взели от JDM-ката Honda Domani, известна в България като Сивик 6 "англичанка". Системата RT-AWD вече я е имало в Civic Shuttle 4WD. Е, може малко да са я "пипнали" за CRV-то. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #9 Отговорено 5 Ноември, 2019 Влизаме в излишна полемика и детайлизиране на въпроса. За да съм ясен, ще напиша, че съм много против тези афтърмаркет доработки тип "селска гъзария". Има жестоки изпълнения, които абсолютно ме втрещяват- ауспух тип пожарогасител или защо не с размер на кофпомпа. Някакви безумни спойлери, които или вадят павета или най-често са оръфани и изпадали. Всякакви такива "разкрачени" и жабешки изпълнения, които освен да бучат и пушат нищо не правят. Не мога да повярвам, че накъв Бай Х.. от Долно Уйно, които заварява някакви тръболяци ще докава +10 кс. на на издъхналата маслака. Няма как! Затова писах, че това изделие, каквото и автомобила/не конкретната Хонда CR-V/ е минало толкова етапи и стъпки напред, че няма как Бай Х.. да се впише в историята на този автомобил! Още повече говорим за изпълниния, които са наистина опасни- гуми с профил 20, на джанта 18", всякви фланци и подобни. Аз не мога да проумея наистина как се пътува в такова нещо, когато отзад ти бучи ауспух, отдолу всяка неравност те бие в мозъка, от гумите на 4 атмосфери, защото от дупките джантите стават на фльонги. Отпред "чипосванката" ти дава разход+5,+10л на 100 км. Отделно точно пришпориш масларя и вдигнеш конете на място на което няма много драйвъри и хоп куките с триногата те "ушият". Кеф голям, няма що! Нещо се отплеснах. Сполай Ви! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terziew90 0 #10 Отговорено 9 Ноември, 2019 Извинете за закъснението колеги. Колата я имам от близо месец и така съм я закупил без нищо да и правя аз. Кара се предимно из града и гората, в завой не ми е направило впечатление че е нестабилна, но просто искам да си стабилизиращите щанги, и това ще стане и ще кача снимки когато го направя. Инженерите каквото са направили няма за какво да се обсъжда то е ясно. Просто питам дали някой е слагал други пружини по здрави защото тези са меки а не искам да си взимам същите и пак да омекнат искам по здрави!!! Не съм казал че някой е рязък или тем подобни, за това е форума да обменяме опит и да си помагаме кой с каквото може. А все пак я притежавам от месец и за това се допитва до всички вас. Благодаря ви че пишете в тази тема ще се радвам ако мога да намеря правилното решение за мен, защото вече я ползвам за лов и е добре за сега като изключим меките прожини. Благодаря ви още веднъж 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #11 Отговорено 10 Ноември, 2019 Привет terziev 90, слагай Каяба или Лемфьордер или каквото намериш. Възстановяваш стабилизиращите и си готов. Новите пружини са НОВИ пружини. За не особено лек автомобил на 20г. няма как да не са уморени. Щом не гори масло и няма ръжди, значи си ти! Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terziew90 0 #12 Отговорено 11 Ноември, 2019 Здравей nupi 😊. За ражди и масло не съм споменал та сега ще го направя макар че отклонява малко темата. Да гори масло но не съм го засичал колко но не е много, понеже гарнитората на капака и тапата са за смяна. А до ръждата има по двете вежди и единия праг което не е фрапиращо много, но скоро ще се поправи. Благодаря за информацията относно пружините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #13 Отговорено 11 Ноември, 2019 (Редактирано) И аз мисля, че не ти трябват по-твърди пружини. На едното от предишните ми CRV-та RD1 смених задните пружини. Колата се вдигна с 10мм и колелата видимо се изправиха. Относно ръждата. Не казвай нищо, преди да си свалил декоративната пластмаса върху прага. И аз си виках "има малко ръжда на прага". Да, ама ... прага липсваше от задната вежда до средата. Редактирано 11 Ноември, 2019 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terziew90 0 #14 Отговорено 11 Ноември, 2019 преди 23 минути, Krasi-mir написа: И аз мисля, че не ти трябват по-твърди пружини. На едното от предишните ми CRV-та RD1 смених задните пружини. Колата се вдигна с 10мм и колелата видимо се изправиха. Относно ръждата. Не казвай нищо, преди да си свалил декоративната пластмаса върху прага. И аз си виках "има малко ръжда на прага". Да, ама ... прага липсваше от задната вежда до средата. Знам че има и под пластмасата, колкото и да е ще се прави няма как. 😊😊😊 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове