borko 30 465 #1 Публикувано 30 Октомври, 2019 Здравейте колеги ,таман като застудя сега ,педала падна съвсем,как се сменя тая помпа -сменях маслото и съм патрон за един месец ,вече не става ,как се стига до нея и се сваля ,марка и модел също ако препоръчате . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 123 #2 Отговорено 31 Октомври, 2019 На Харвито ги смених и двете. Горна намерих на Айсин ( от Тех-ко, някъде към 90 лв след отстъпка ),а долната към 28 лв. Не намерих никъде Айсин. Сменя ми ги майстора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #3 Отговорено 31 Октомври, 2019 Марка TRW ( Вътре е помпа на Nissin, каквато е и оригиналната). Мисля. че от Тех-ко я купих. Пипкава е смяната. Отвътре се откача педала на съединителя и така ми беше по лесно. Държи се за педала и за купето на два болта и гайки. Развиваш гайките отвътре в купето и издърпваш помпата навън под капака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 31 Октомври, 2019 Благодаря,ще търся TRW ,и като се пооправи ужасното дъждовно време ,ще пробвам да я сменя по този начин . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 1 Ноември, 2019 Днес огледах нещата около помпата ,вътре около педала ясно -развивам болтовете ,отвъншна страна не виждам помпата никъде ,маркуча от резервоарчето отива някъде изпод ламарините и не виждам помпата никъде ,за да я извадя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #6 Отговорено 1 Ноември, 2019 (Редактирано) Е там де, на края на маркуча трябва да е. Моята е феслифтова и имах място, но ако е преди фейса не знам. Може да се наложи да сваляш лявата гума и подкалник за да я стигнеш, ама не мисля че са чак толкова различни под капака. Утре по светло ще пробвам да направя снимка и да кача. Редактирано 1 Ноември, 2019 от birev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 21 Ноември, 2019 Как вадиш помпата от двигателния отсек ,подкалника ли се сваля или .... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #8 Отговорено 22 Ноември, 2019 По спомен, че беше преди 2-3 години. Сменях, на канал с един приятел помагач. Подкалник не съм свалял: 1. Източваш резервоара(казанчето) 2. Лягаш в купето и разкачаш помпата от педала на съединителя( аз даже разкачих и целия педал да не ми се пречка. 3. Разкачаш казанчето за спирачна течност на съединителя, така се отваря място да бръкнеш по навътре и да стигнеш маркучите. 4. Разкачаш и двата маркуча от помпата. 5 Накрая развиваш в купето двета гайки на болтовете и вадиш помпата. По обратния ред слагаш новата. Измий си добре казанчето и го подсуши. Като обезвъздушаваш, колата да стъпила на равно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #9 Отговорено 17 Декември, 2019 (Редактирано) Днес беше хубаво времето ,реших по обед да я сменям помпата .Оказа се голямо приключение ,как може да я заврат на такова място и тази ламарина отпреде направо ми разказа играта ,с триста зора я извадих ,с двеста зора я монтирах новата ,обаче после не щеше да поема маслото и това е -педала все падаше ,накрая пуснах компресора от сервиза на вакум и от долната помпа най-сетне засмука и тръгна маслото ,може би трябваше да напълня новата помпа с масло преди монтажа ,но така се учи човек ,след два часа и 40 минути всичко беше наред ,остана само едно скърцане при натискане на педала-дразнещо ,от къде се появява ,днес малко множко ми дойде чекненето откъм педалите и не можах да го локализирам -за смазване ли има нещо ,има едно розово пликче със смазка към помпата ,ама така и не разбрах за къде да се ползва -може и за скърцането да е ама къде се слага ? А ,да , сложих оригинална помпа NISIN от Фена за да е всичко точно . Редактирано 17 Декември, 2019 от borko 30 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #10 Отговорено 20 Декември, 2019 Днес с една течна бяла грес на спрей пръснах около педала на съединителя и засега няма скърцане -нищо няма .След смяната на помпата ,първа влиза много лесно -значи от нея е било ,не е отлепял напълно диска и затова я пустосвах първата на светофарите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове