Trapp 9 #1 Публикувано 20 Октомври, 2019 Здравейте колеги, проблемът се появи от скоро и е много рядък. Какво се случва е като запаля колата, си пали нормално, но понякога върти повече от нормалното и не пали веднага. Опитва се да запали, но не се случва веднага, както си пали по принцип. В крайна сметка си пали, но когато се получава този проблем, самото палене е мудно и сякаш се мъчи да запали. Също така когато се прояви прпблема, при запалването, оборотите също не отскачат нормално, а леко отлепват и толкова, мудно палене. Някой да ме ориентира към коя част да погледна, нещо ще е за смяна и бих се радвал да го сменя докато не е станало късно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vicente 1 #2 Отговорено 20 Октомври, 2019 Здравей колега, и аз имам същият проблем.Прави го рядко но ме притеснява.Имам и същият модел хонда акорд 2.0 155 коня от 2007.Ако намериш разрешение,пиши.Благодаря.Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #3 Отговорено 21 Октомври, 2019 ако го прави на загрял двигател го има този момент-моята от нова го прави понякога ,явно е някакъв характерен проблем свързан с К 20 моторите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1554 #4 Отговорено 21 Октомври, 2019 Вижте пост номер 5 и снимката. Този проблем мнаго трудно се хваща единствено се вижда когато се отвари сондата. Мисля че и вашия модел том има филтър - цедка https://forums.hondabg.com/topic/110549-двигателя-не-работи-добре/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Trapp 9 #5 Отговорено 22 Октомври, 2019 Предполагам , че може да се окаже горивен филтър, запушена цедка и прочие. Този филтър по принцип от хонда се води доживотен, което за тях значи 100к мили. Почти се бях примирил със водата в багажното отделение, сега и това. Излагат се от хонда... Ако намеря решение ще го споделя веднага. Благодаря за коментарите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове