Jump to content
Toronto9011

Хонда Акорд 2007 2.4 I vtec - нормално ли е прекъсвачът да е на 5000 оборота

Recommended Posts

Това от Google translate ли е?  :D Не се разбира въпросът. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно пита, нормално ли е прекъсвача на 2.4 втек да е на 5000об. 

Не, не е нормално! Втека включва ли ти се? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за лошо зададения въпрос исках да попитам за този модел кола на колко хиляди оборота е ограничена понеже със Хонда се запознах тази година до преди да я взема само бмв-та карах на обортомер акорда е 8000 но прекъсвача е на 5000 и питам дали е нормално това 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как да го разбера дали се включва но днес много  ме учуди 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е автоматик като карам със 40 -50 км и я настъпя има голямо зачудване дали да тръгне имам чувството че се дави все едно калкулатор на симсон след което тръгва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е на място е нормално да не можеш да я изфорсираш над 5к. Ако в движение не може да стигнеш 7к оборота, значи има проблем. Трябва добра диагностика и добър механик с опит с японски коли най-малкото. Може да пробваш сам със смяна на масло, после смяна на цедката на витек соленоида, за да видиш дали нещо не е задръстено. Може и самият соленоид да е за смяна.И нататък има и други неща, които може да са. Колата е много чувствителна на налягане на масло, най общо казано.

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно колега препоръчай читав сервиз на 27 октомври се прибирам от Белгия с нея и искам да я прегледат от до . Защото и други неща има не зная може и за не са от голямо значение но както казах това ми е първата хонда . Още едно питане имам при запален двигател като въртя волана нормално ли е да играят оборотите И при студено палене да държи 1500 1600 оборота докато не загрее.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, оборотите при загрял мотор се покачват малко над минималните, понеже се включва помпата на усилвателя и компа ги вдига леко, което усещаш и виждаш по стрелката. Ако е студено, при палене стигат 1500. Ако се движиш с 40 / 50 и я настъпиш, не трябва да се чуди, а според скоростта на която си "скочил" на педала да свали 1 или 2 предавки и да ускори. Това обаче, ако е в добра кондиция. Ако нещо не и е наред и се замисля, трябва да се проучи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...