Jump to content
pivik

honda cr-v 1.6i dtec -вентилаторите на радиатора включени (99% от времето)

Recommended Posts

honda cr-v 1.6i dtec 2015 год.

Перките на охлаждащата система и климатика са почти постоянно включени.

Колата е на 80000 км преди 4000км правих принудителна регенарация на ДПФа.

Всичко си е нормално по колата.Няма светещи лампи. При подаване на контакт преди запалване  вентилатора на радиатора се включва.След спиране на двигателя вентилатора продължава да работи 2-3 мин. дори и при студен двигател.

Това нормално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е ли гаранционна? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Вкарана е от Германия преди 2 месеца.Четох тази тема на bbozhanov ,но там говорят за премахнат ДПФ.Моят не е премахнат.

 

 

Редактирано от pivik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с 5г. Powertrain warranty, така че все още е гаранционна, а доколкото знам гаранцията върви с автомобила, само не знам дали и какви документи се изискват. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ме дразни проблема, записах час в сервиза на Бултрако.Ще видя и има ли гаранция!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разполагаш със сервизната книжка и колата до последно е обслужвана в Хонда, настоявай за гаранционен ремонт. Иначе, индикаторът за температурата на таблото какво отчита, когато перката се включва, и климатикът изключен ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика изключен.Индикатора за температурата под средно положение.Дори внимателно пипах турбото не беше много топло???

Може би има някаква компютърна настройка на датчика???Във вторник в Бултрако ще видим !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като индикаторът на таблото отчита ниска температура, най-вероятно датчикът на перката е заминал, няма как да се настройва, сменя се.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията на колата е 3 год.

Срещу 105 лв ми направиха диагностика.Установиха датчик за температурата на антифриза в радиатора.Поискаха ми 165лв за доставка на датчика и 55 лв за смяната му.Казаха и ,че ще се наложи и смяна на антифриза ??? 

 Сега намирам датчика в Интернет за 34 долара оригинален на Хонда и за 15 лв -китайче!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е датчика на перката. Взимай оригиналния и търси сервиз, където да ти го сменят. Не е нужно да сменяш антифриза ако е в добро състояние, просто се точи и след това се сипва обратно, иначе много ясно, че ще ти кажат, че трябва да се сменя, нали това са още пари от твоя джоб в техния. Оригиналния антифриз се сменя на 10г. или 200 000км.! 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...