Atanas Maystorov 0 #1 Публикувано 3 Септември, 2019 Здравейте колеги, от както съм си купил сивика имам проблем с леко дърпане на дясно, минах през 4 стенда и всичко е наред (окачване и реглаж) пробвахме с размяна на гумите предните отзаде, както и ги въртяхме лява с дясна и тн. пробвахме всякакви комбинации, но единствено се влошаваше. Последно от сервиза ми казаха, че понеже е с електрическа рейка е възможно да има нужда от софтуерно калибриране. Някой чувал ли е за нещо подобно и къде бих могъл да го направя? И въобще съм отворен към всякакви съвети за справяне с проблема, понеже често пътувам по магистралата и е много неприятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #2 Отговорено 3 Септември, 2019 Можеш да почнеш първо с това: вдигаш на стенд, хващаш здраво волана и майстора движи гумите наляво-надясно, ако има и най-малко движение, което не се предава директно на волана, значи някъде има луфт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Maystorov 0 #3 Отговорено 3 Септември, 2019 Ако е имало какъвто и да е било луфт от началото на май до сега след 5000км щеше да е достатъчно явен до сега. Последно преди седмица беше в сервиза и сменха тъмпони на стабилизиращата щанга това беше единствено за смяна по окачването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #4 Отговорено 3 Септември, 2019 Само дето този луфт, за който говоря не е свързан с окачването, а с рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Maystorov 0 #5 Отговорено 3 Септември, 2019 Утре пак ще отида до сервиза да го проверим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #6 Отговорено 4 Септември, 2019 (Редактирано) Един колега беше споменал, че заради крив заден мост му дърпало на дясно, но ти си минал няколко пъти на стенд и би трябвало да са го хванали. Друга възможна причина е някой апарат отдясно да задържа, прегледай за неравномерно износване на накладките, също индикация е ако дясната джанта е по-топла от лявата. Редактирано 4 Септември, 2019 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steee 8 #7 Отговорено 4 Септември, 2019 Eдно малко по-алтернативно предложение, което можеш да провериш. Аз имах дърпане заради задържаш опорен тампон + лагер на макферсона. Обясняваха ми тази теория за електрическата рейка, но ми се стори доста абсурдна. Мина почти година, докато на четвъртия стенд да се усетят, че единият ми опорен тампон с лагера на макферсона задържа. Качена на платформа и при навиване на волана се чуваше леко гумено скърцане. Преди да се появи дърпането бях сменял тампоните с лагерите. Реално колата теглеше в едната посока, а също така и волана теглеше в същата посока. Дърпането беше най-изразено след завиване. След смяна на тампоните + лагерите с оригинални проблемът изчезна (заедно с тях сменях и амортисьори, но просто беше им дошло времето и не мисля, че имат отношение). N.B. На сивика левият и десният тампон отпред са различни (с различни кодове и цена), а доста марки продават един тампон (KAYABA, MAGNUM), който да се монтира от двете страни. Предполатам, че това оказва влияние, защото имах проблеми с два от три заместителни комплекта тампони + лагери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Maystorov 0 #8 Отговорено 13 Септември, 2019 Установих проблема, оказа се рейката😔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #9 Отговорено 13 Септември, 2019 Сподели какъв е проблема и как е установен, за да е в помощ и на други колеги с подобни симптоми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Maystorov 0 #10 Отговорено 13 Септември, 2019 Случайно попаднах на човек с хонда като моята който работи в сервиз на Тойота помолих го да погледне колата и установи, че рейката се е разхлопала, което е и причината за дърпането той също е имал проблеми с неговата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steee 8 #11 Отговорено 13 Септември, 2019 Интересно. Моята преди да я рециклирам беше жестоко разбита (хлопаше с години и накрая почна и да скърца), а не дърпаше със сигурност. Но пък и тези рейки са проблемни, сигурно има десетки начини да се разбият. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Maystorov 0 #12 Отговорено 13 Септември, 2019 Колко ти излезе да я рециклираш, къде го направи и доволен ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steee 8 #13 Отговорено 13 Септември, 2019 Ами при мен рециклирането се наложи заради стържещ шум при завиване. След рециклирането скърцането изчезна,хлопането спря. Но все пак съм изминал около 1000 км и ще видим, как ще се държи във времето. Оставих колата при Омбре в София, май ги пращат някъде другаде за самото рециклиране. За момента съм доволен определено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Maystorov 0 #14 Отговорено 13 Септември, 2019 А като цена колко струва ? Питам за да знам дали да я рециклирам или да си търся употребявана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове