manniakk 22 #1 Публикувано 3 Май, 2007 въпроса ми е дали двигатела ще издържи някоя малка турбинка без да се налага да го сменя целия? знам че сигурно ще трябва да се сменят инжектори, чип, отпадане на газовата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #2 Отговорено 3 Май, 2007 аз в момента слагам колектори от д16, ако не избият чевийте се сменя глава, ецу и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #3 Отговорено 3 Май, 2007 Всичко става баце , не ги слушай Ще дойде време всички ще искат да влизат в клуба на д14-ките турбо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #4 Отговорено 4 Май, 2007 (Редактирано) Този двигател турбото ще му види сметката дори и на 0,4бара.....+30 или 40к.с.ЗА по-нагоре ти трябват ковани бутала,инжектори,СПИРАЧКИ,окачване,съедини Редактирано 4 Май, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 4 Май, 2007 знам че ако е много натегната ще прецака двигателя и точно затова си мислех 0.5-0.6 или там някаде в границите на разумното. Преди карах едно Daihatsu Charade GTti.... 1000 кубика, 12 клапана и турбо... Представи си какво правеше при 700кг купе... И сега тая ми е направо мъъъъкааааа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 4 Май, 2007 Ако турбинираш подобен двигател най-много да издаяниш до към 140 магарета за повече се съмнявам , защото при тест между моя сивик преди и този на михо , пак преди , резултата е равен А относно подобен тунинг те съветвам да мислиш за по-голям двигател или промени по самия мотор , не за друго , но просто времето , което ще ти издържи колата с турбо е значително по-малко от това , ако променяш атрибутите наоколо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 4 Май, 2007 мислех да vtec глава. мисля че d18y8 са такива и пасват на блока на d14 имат сходен CR но пък мисля че трябва да сменя ecu и другите работи към главата, делко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #8 Отговорено 4 Май, 2007 мислех да vtec глава. мисля че d18y8 са такива и пасват на блока на d14 имат сходен CR но пък мисля че трябва да сменя ecu и другите работи към главата, делко...И за турбо апликация пак ще трябва да ги смениш еку и дистрибутор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest assfull #9 Отговорено 4 Май, 2007 Колеги евала за ентусиазма .съжалявам,че и аз не мога да ги мисля тея неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tinki #10 Отговорено 4 Май, 2007 2 Повишението на мощноста се изразява в проценти-ако си 100коня слагаш турбо +30 коня=голф3 те къса на всеки светофарайде покажи ми го тва па как става ????....много ми е интересноКое повишаването в проценти ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A #11 Отговорено 4 Май, 2007 2 Повишението на мощноста се изразява в проценти-ако си 100коня слагаш турбо +30 коня=голф3 те къса на всеки светофарайде покажи ми го тва па как става ????....много ми е интересноКое повишаването в проценти лиСпоред мен, е това всеки голф3 да те къса на светофарите, но нека и miHo да се изкаже дали наистина това е имал предвид. В интерес на истината и на мен ми е МНОГО интересно как голфа ще скъсва турбинирана Хонда на всеки светофар.....той докато включи първа хондата ще е на следващия светофар според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #12 Отговорено 4 Май, 2007 ...той човека не уточни какъв голф,но аз съм доста скептичен към голф 3(...те и другите не са стока,но от 3-а серия има доста оплаквания),а за Михо съм чел и гледал снимки от форума как си прави двигателя мисля,че е доста компетентен така че слушайте го него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #13 Отговорено 4 Май, 2007 miho, ти сменя ли съединителя или си остана с фабричния, а скоростна кутия, shortshifter? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov #14 Отговорено 4 Май, 2007 аре и аз да се изкажа по въпроса с турбото ... слагай и не слушай никой, колкото искара толкова, след това няма да погледнеш атмосверка ... имах хонда 1.5 турбинирана точно 3 дни защото един пичага я размаза, но за тея 3 дни не са ме били много голфове ... само 1 златист софийски голф4 1.8т на 0.7бара и чип ме би с една кола ... 1.5 101 коня и 1.4 90 коня не се различават кой знае колко, а доколкото за диното, само за това ме е яд че не направихме дино ... да видите има ли смисъл от турбото и много скъпо ли излиза ... я тея с валовете и портнатите и сменени глави кажете кое колко ви е струвало и да праим сравнения ... примерно кой да питаме ... аре конкретно Тино ... че май е добър за моя пример ... карах на 0.6, конете ... над 180 100% според това какви коли плясках по дупенцата ... километража ми беше до 270 ... удрял съм 240 с 17ки джанти ... ако някой не го мързи да си смята с колко съм движел, 0-100 за под 7 секунди но не съм засичал с техника ... примера ГТ я отвях с 50 метра на 200 метра кирето/майстора/ и той ми е тествал колицата с няква калибра ц20лет ... каза че добре се справила по дупарата съм бил 320 купе ванос, голф3 къвто съм намерил по улиците, на старт съм държал доста отблизо 645и, бил съм С класа на всички възможни дисциплини без пътуване до морето ... мисля че ако не беше моя приятел ... още да карам съскащия сивик и да пляскам задници из софия ... и да се радвам на изражението им след въпрос: това воден радиатор ли е? и отговор: да бе как позна слагай турбо и не слушай никой Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #15 Отговорено 5 Май, 2007 А кой може да каже или покаже какво се случва след 0.6 ?!? Че малко съм заинтересуван Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #16 Отговорено 5 Май, 2007 Аз съм чувал че идва 0.7!Аз лично небих си карал колата над 0.5 ако е със сток карантии, и да се 4удя кога може да се опраси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miHo 0 #17 Отговорено 5 Май, 2007 (Редактирано) ся да разясня малк ...знам че ше има спор може би но.....ако ще да е на 1 бар ако ще да е на 2 бара това няма АБСОЛЮТНО никкакво значение .......въпроса е колко конски сили може да изкарат биелите ....конкрено биелите ....БИЕЛИТЕ са слабото звено не компресията не буталата не блока не вала......www.turbod16.com....поразгледайте внимателно попрочетете (за тези който знаят англииски)....така д15 и д16 сериите макса има е около 200 конски сили....но тука идва едно голямо НО.....всичко зависи от правилната настройка на колата.....примерно има един пич който кара 1 година сток д16-ка с 300коня ...ако не вярвате има дино графика....така има сума хора ама найстина са много...който карат сток д16 с по 180 190 200 210 200 коня ...говорим на колелата..имаше един пич който кара вече 3 години така и има 198 коня на колелата ..това вече на какво налягане се постигат тези коне зависи от много неща но най вече от големината на турбината .....защото примерно мойто гт20 на 1 бар изкарва еди колко си конски сили ....а едно гт30 ще изкара доста повече от тези коне който съм искарал аз ......мисля че доста хора могат да го потвърдят това а не да си пиша врели на кипели....и това че някой хора си мислят че няма смисал от турбинирането а други са зарибени мнението на другите не тряя да ги спира...НО трябва да знаят с какво се захващат ...защото дa си призная честно аз в началото не бях много наясно и в последствие разбрах доса грешки който съм направил такаче който го интересува нещо с удоволствие бих помогнал....МИР да бъде Редактирано 5 Май, 2007 от miHo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #18 Отговорено 5 Май, 2007 доколкото знам за турбините колкото по големи са толкова по късно се развъртат. В смисъл не е ли да се търси някакъв среден вариант. 300 коня ми се струва доста за една сток кола. Или поне ако я настъпваш като хората. Тогава определено ще ти трябват и други спирачки... Не знам примерно колко струва една спирачна система брембо да кажем.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #19 Отговорено 5 Май, 2007 2000-3000? Абе до приключа с оптичния и ше ръчнеме едно турбо пък каквото сабя покаже.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #20 Отговорено 5 Май, 2007 Като си довърша колата ще ви кажа колко ми е излазнало , но бъдете сигурни , че по-малко от колкото на всеки турбиниран , а отностно ефекта и постигнатия резултат ще видим целта оправдава средствата , мойта не е да си съсипа двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest KOS_with_NOS #21 Отговорено 5 Януари, 2008 (Редактирано) някой ще обясни ли как става ЕКУ тунинга на сток ЕКУ??? Как се настройва Гориво/Въздушната смес?Za Turbo aplikaciq Редактирано 5 Януари, 2008 от KOS_with_NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #22 Отговорено 6 Януари, 2008 ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #23 Отговорено 6 Януари, 2008 (Редактирано) за какво еку питаш? Има специален софтуер съвместим с OBD1 екута. Редактирано 6 Януари, 2008 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове