Jump to content

Recommended Posts

въпроса ми е дали двигатела ще издържи някоя малка турбинка без да се налага да го сменя целия? знам че сигурно ще трябва да се сменят инжектори, чип, отпадане на газовата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

аз в момента слагам колектори от д16, ако не избият чевийте се сменя глава, ецу и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко става баце , не ги слушай :)Ще дойде време всички ще искат да влизат в клуба на д14-ките турбо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Този двигател турбото ще му види сметката дори и на 0,4бара.....+30 или 40к.с.

ЗА по-нагоре ти трябват ковани бутала,инжектори,СПИРАЧКИ,окачване,съедини

Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам че ако е много натегната ще прецака двигателя и точно затова си мислех 0.5-0.6 или там някаде в границите на разумното. Преди карах едно Daihatsu Charade GTti.... 1000 кубика, 12 клапана и турбо... Представи си какво правеше при 700кг купе... И сега тая ми е направо мъъъъкааааа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако турбинираш подобен двигател най-много да издаяниш до към 140 магарета :) за повече се съмнявам , защото при тест между моя сивик преди и този на михо , пак преди , резултата е равен :D А относно подобен тунинг те съветвам да мислиш за по-голям двигател или промени по самия мотор , не за друго , но просто времето , което ще ти издържи колата с турбо е значително по-малко от това , ако променяш атрибутите наоколо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислех да vtec глава. мисля че d18y8 са такива и пасват на блока на d14 имат сходен CR но пък мисля че трябва да сменя ecu и другите работи към главата, делко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислех да vtec глава. мисля че d18y8 са такива и пасват на блока на d14 имат сходен CR но пък мисля че трябва да сменя ecu и другите работи към главата, делко...

И за турбо апликация пак ще трябва да ги смениш еку и дистрибутор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest assfull

Колеги евала за ентусиазма :D .съжалявам,че и аз не мога да ги мисля тея неща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

2 Повишението на мощноста се изразява в проценти-ако си 100коня слагаш турбо +30 коня=голф3 те къса на всеки светофар

айде покажи ми го тва па как става ????....много ми е интересно
Кое повишаването в проценти ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A

2 Повишението на мощноста се изразява в проценти-ако си 100коня слагаш турбо +30 коня=голф3 те къса на всеки светофар

айде покажи ми го тва па как става ????....много ми е интересно
Кое повишаването в проценти ли
Според мен, е това всеки голф3 да те къса на светофарите, но нека и miHo да се изкаже дали наистина това е имал предвид. В интерес на истината и на мен ми е МНОГО интересно как голфа ще скъсва турбинирана Хонда на всеки светофар.....той докато включи първа хондата ще е на следващия светофар според мен :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...той човека не уточни какъв голф,но аз съм доста скептичен към голф 3(...те и другите не са стока,но от 3-а серия има доста оплаквания),а за Михо съм чел и гледал снимки от форума как си прави двигателя мисля,че е доста компетентен така че слушайте го него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

miho, ти сменя ли съединителя или си остана с фабричния, а скоростна кутия, shortshifter?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

аре и аз да се изкажа по въпроса с турбото ... слагай и не слушай никой, колкото искара толкова, след това няма да погледнеш атмосверка ... имах хонда 1.5 турбинирана точно 3 дни защото един пичага я размаза, но за тея 3 дни не са ме били много голфове ... само 1 златист софийски голф4 1.8т на 0.7бара и чип ме би с една кола ... 1.5 101 коня и 1.4 90 коня не се различават кой знае колко, а доколкото за диното, само за това ме е яд че не направихме дино ... да видите има ли смисъл от турбото и много скъпо ли излиза ... я тея с валовете и портнатите и сменени глави кажете кое колко ви е струвало и да праим сравнения ... примерно кой да питаме ... аре конкретно Тино ... че май е добър за моя пример ... карах на 0.6, конете ... над 180 100% според това какви коли плясках по дупенцата ... километража ми беше до 270 ... удрял съм 240 с 17ки джанти ... ако някой не го мързи да си смята с колко съм движел, 0-100 за под 7 секунди но не съм засичал с техника ... примера ГТ я отвях с 50 метра на 200 метра :) кирето/майстора/ и той ми е тествал колицата с няква калибра ц20лет ... каза че добре се справила :) по дупарата съм бил 320 купе ванос, голф3 къвто съм намерил по улиците, на старт съм държал доста отблизо 645и, бил съм С класа на всички възможни дисциплини без пътуване до морето ... :) мисля че ако не беше моя приятел ... още да карам съскащия сивик и да пляскам задници из софия ... и да се радвам на изражението им след въпрос: това воден радиатор ли е? и отговор: да бе как позна :) слагай турбо и не слушай никой ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой може да каже или покаже какво се случва след 0.6 ?!? Че малко съм заинтересуван :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал че идва 0.7!Аз лично небих си карал колата над 0.5 ако е със сток карантии, и да се 4удя кога може да се опраси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ся да разясня малк ...знам че ше има спор може би но.....ако ще да е на 1 бар ако ще да е на 2 бара това няма АБСОЛЮТНО никкакво значение .......въпроса е колко конски сили може да изкарат биелите ....конкрено биелите ....БИЕЛИТЕ са слабото звено не компресията не буталата не блока не вала......www.turbod16.com....поразгледайте внимателно попрочетете (за тези който знаят англииски)....така д15 и д16 сериите макса има е около 200 конски сили....но тука идва едно голямо НО.....всичко зависи от правилната настройка на колата.....примерно има един пич който кара 1 година сток д16-ка с 300коня ...ако не вярвате има дино графика....така има сума хора ама найстина са много...който карат сток д16 с по 180 190 200 210 200 коня ...говорим на колелата..имаше един пич който кара вече 3 години така и има 198 коня на колелата ..това вече на какво налягане се постигат тези коне зависи от много неща но най вече от големината на турбината .....защото примерно мойто гт20 на 1 бар изкарва еди колко си конски сили ....а едно гт30 ще изкара доста повече от тези коне който съм искарал аз ......мисля че доста хора могат да го потвърдят това а не да си пиша врели на кипели....и това че някой хора си мислят че няма смисал от турбинирането а други са зарибени мнението на другите не тряя да ги спира...НО трябва да знаят с какво се захващат ...защото дa си призная честно аз в началото не бях много наясно и в последствие разбрах доса грешки който съм направил такаче който го интересува нещо с удоволствие бих помогнал....МИР да бъде

Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам за турбините колкото по големи са толкова по късно се развъртат. В смисъл не е ли да се търси някакъв среден вариант. 300 коня ми се струва доста за една сток кола. Или поне ако я настъпваш като хората. Тогава определено ще ти трябват и други спирачки... Не знам примерно колко струва една спирачна система брембо да кажем....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

2000-3000? Абе до приключа с оптичния и ше ръчнеме едно турбо пък каквото сабя покаже....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си довърша колата ще ви кажа колко ми е излазнало , но бъдете сигурни , че по-малко от колкото на всеки турбиниран , а отностно ефекта и постигнатия резултат ще видим :hondarulez: целта оправдава средствата , мойта не е да си съсипа двигателя :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KOS_with_NOS

някой ще обясни ли как става ЕКУ тунинга на сток ЕКУ??? Как се настройва Гориво/Въздушната смес?Za Turbo aplikaciq

Редактирано от KOS_with_NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за какво еку питаш? Има специален софтуер съвместим с OBD1 екута.

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...