Сока 0 #1 Публикувано 31 Май, 2019 Здравейте колеги! Предстои ми покупка на Акорд описан в заглавието. Опитах се да намеря инфо за разликите между R и S и (предполагам) стандартните модели, но не успях. Порових доста и в интернет със същия успех. Ще съм благодарен някой да ми разясни. Колата е на 172 000 км. със сервизна история. Най-високо ниво на екстри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #2 Отговорено 31 Май, 2019 (Редактирано) R-не беше ли при Сивик а S-при Акорд. Колега не си разбрал,а може и аз да греша.Да не търсиш нещо което не съществува. Редактирано 31 Май, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #3 Отговорено 31 Май, 2019 Възможно е! 😊 Не съм много наясно с означенията на Хонда, все още! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #4 Отговорено 31 Май, 2019 (Редактирано) преди 55 минути, Сока написа: 😊 За S съм сигурен. Това е модела който ще купувам. Редактирано 31 Май, 2019 от Сока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #5 Отговорено 31 Май, 2019 преди 14 минути, Сока написа: За S съм сигурен. Това е модела който ще купувам. Сигурен ли си. Според мен еската има повече минуси от колкото плюсове.Мое виждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #6 Отговорено 31 Май, 2019 преди 42 минути, Митко Йотов написа: Сигурен ли си. Според мен еската има повече минуси от колкото плюсове.Мое виждане. Кажи ми за минусите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #7 Отговорено 1 Юни, 2019 (Редактирано) Плюса са по хубавите брони.Руснаците споделят,че е 203 кс. Минусите според колегите е,че куца от към екстри,и най вече,че не се предлага автомат към еската. Редактирано 1 Юни, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #8 Отговорено 1 Юни, 2019 Преди 2 часа, Митко Йотов написа: Плюса са по хубавите брони.Руснаците споделят,че е 203 кс. Минусите според колегите е,че куца от към екстри,и най вече,че не се предлага автомат към еската. В анонса за продажбата пише че е 150 к.с., а и честно казано чак по-късно обърнах внимание на факта че отзад пише S. Но откъм екстри, след всички прочетено във форума последната седмица, колата е най-високият клас. Има абсолютно всичко описано по темите във форума. С изключение на автономно отопление 🙂. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #9 Отговорено 1 Юни, 2019 Останах с впечатление,че става въпрос за осма, а се е имало на предвид седма.То в тази година едната си отива и идва другата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #10 Отговорено 1 Юни, 2019 преди 10 минути, Митко Йотов написа: Останах с впечатление,че става въпрос за осма, а се е имало на предвид седма.То в тази година едната си отива и идва другата. Осма е. Може предишния собственик да е залепил Type S 😆. Новото купе с оранжеви мигачи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #11 Отговорено 1 Юни, 2019 преди 59 минути, Митко Йотов написа: Останах с впечатление,че става въпрос за осма, а се е имало на предвид седма.То в тази година едната си отива и идва другата. Това е колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #12 Отговорено 1 Юни, 2019 Плюс люк, Lane asisstant. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #13 Отговорено 1 Юни, 2019 Дай снимката отзад. Ако я желаеш тази кола не и търси кусури.Вземи и ВИН-а и всичко ще си каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #14 Отговорено 1 Юни, 2019 Преди 2 часа, Митко Йотов написа: Дай снимката отзад. Ако я желаеш тази кола не и търси кусури.Вземи и ВИН-а и всичко ще си каже. Къде да го видя този VIN? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #15 Отговорено 1 Юни, 2019 И къде да го проверя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #16 Отговорено 1 Юни, 2019 (Редактирано) Еска си е. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda http://vin.hondanet.net/ Редактирано 1 Юни, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #17 Отговорено 1 Юни, 2019 Преди 1 час, Митко Йотов написа: Еска си е. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda http://vin.hondanet.net/ Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #18 Отговорено 1 Юни, 2019 (Редактирано) Разлика има голяма между Type S и TypeR. За 8-ма генерация не съм чувал да има.Най-важен тук е мотора,който е К20А с 220кс,къси скорости,окачване,Спортни седалки ,педали,алуминиева топка за скорости,крило,прагове,липове и други типични за Р-ките аксесоари.Както един верен фен и мой добър приятел казва :-“Тайп Р-а си е Тайп Р! Ето и Линк акорд 7 Редактирано 1 Юни, 2019 от policeman 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honditeee 39 #19 Отговорено 3 Юни, 2019 На 1.06.2019 г. at 12:52, Сока написа: Това е колата. В тази кола няма абсолютно нищо от Type S освен явно емблемата. Пълен Executive е с всички възможни екстри което е добре, но дори от тези мини снимки се вижда състоянието на седалките което за мен говори, че е много далеч от 170км. Провери я лично в Бултрако и се моли да ти дадат инфо. Ако няма инфо не бих заложил да я купя или поне задължително я прегледайте и на диагностика ! Успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shofera 3 #20 Отговорено 6 Юни, 2019 Type S с дизеловия двигател е 180кс, има спойлери и престилки, по-различен интериор и т.н. Това е executive както е писал колегата по-горе. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #21 Отговорено 6 Юни, 2019 (Редактирано) Точно това щях да напиша, колата която гледаш е със залепена емблема type S, нищо по различно, всеки S е с мотор 180 коня, този 150 с ремап става 180 така че ако искаш S ска си приготви около 20 бона и се подготви за 18 джанти и повече друсане, защото и на 17 които са стандарт си вози твърдо. Кожата на Хонда е нежна бързо се износва аз много се двоумях като търсех моята и съм си доволен от обикновения салон тя е executive и пак е с подгрев което си е ОК поне за мен. Навито изглежда добре но аз си я избрах БЕЗ, имах кола с нави оригинално не съм доволен, като си сложиш магнитен държаш който е колкото стара сребърна монета от 5лв. си мяташ телефона и WAZE ти показва къде са куките и камерите така че оригиналното нави това не го прави и за мен е безполезно. Гледай като я палиш да не пуши някъде отстрани в дясно(като си пред мотора) между кутията с бушоните и мотора че има една скапана тръба която като се сцепи се разглобява доста докато я извадят и мирише в купето на газове. Редактирано 12 Юни, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #22 Отговорено 6 Юни, 2019 (Редактирано) И аз така реших след всичко изчетено. Онзи ден забравих да погледна талона как е регистрирана. Но иначе колата е добре. Движи се стегнато, без потропвания, скърцания, миризми в купето и т.н. Има добро ускорение. За кожата си много прав. Седалото и гърба са от естествена кожа, а тези части които са отстрани май са от еко кожа. Не изписва грешки на таблото, освен сервизен период 5, което мисля че е за антифриза. В общи линии е добре. Редактирано 12 Юни, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #23 Отговорено 6 Юни, 2019 Навигацията сигурно няма да я ползвам. Имам професионална, а и в голяма част от Европа се ориентирам добре. Може да я актуализирам по нататък. Трябва ли да и сменя маслото, или да изчакам да светне сервизен анонс на таблото? Нещо по веригата трябва ли да се прави след покупка? Някакви съвети относно двигателите с вериги? Това е първият автомобил който ще имам с верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #24 Отговорено 7 Юни, 2019 Смени маслото задължително,за да си спокоен.Слагай 0-30,не прави компромис .По веригата няма какво да пипаш,освен ако не е за верига,но то се чува от шума на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #25 Отговорено 7 Юни, 2019 (Редактирано) Преди 12 часа, Сока написа: Нещо по веригата трябва ли да се прави след покупка? Някакви съвети относно двигателите с вериги? Това е първият автомобил който ще имам с верига. Някъде бях чел че на 8 генерация веригата не се сменя ма това колко е вярно не знам, по принцип на CR-V същия мотор в Бултрако са му казали на 120к да я сменя на един приятел. Но ако не се чува, което може да прецени човек който разбира не я сменяш. Редактирано 7 Юни, 2019 от Untouchable Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Сока 0 #26 Отговорено 10 Юни, 2019 (Редактирано) На 120 хиляди? Тея да не са луди? Че то има ремъци които изкарват повече. Редактирано 12 Юни, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #27 Отговорено 10 Юни, 2019 (Редактирано) То тея там ако ги слушаш ще си наливаш пари за части като луд, за един код на радиото искат май 50лв. има си сайтове и си даваш вина и кода идва на пощата веднага. Така че на тея доячи аз не вярвам. Редактирано 12 Юни, 2019 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #28 Отговорено 12 Юни, 2019 В интерес на истината,когато ходих по сервизна акция,за пиропатрон и дясна лайсна предно стъкло,ми извадиха кода безплатно.За Бултрако говоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т. Янев 1 #29 Отговорено 18 Юни, 2019 (Редактирано) Type s няма със салон пълна кожа и е без памет на седалките. Липсва тук и аеродинамичният пакет, което всъщност е type s .При дизеловата версия пакета е на 180к.с. Надпис type s 2.40$ - Aliexpress. В Хонда могат ти разпечатат сервизната история + всички сервизни акции по които е влизала в сервиз Редактирано 18 Юни, 2019 от Т. Янев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове