Jump to content
Друмев

Странен теч

Recommended Posts

Днес докато бях спрял видях пушек да излиза от капака, оказа се пара от радиатора. На едно място излизаше съвсем малко вода точно отгоре където е тази пластмаса отгоре. Някой с нещо да помогне, каква е тая пластмаса и идея защо започна да сълзи от там. Перките си включват нормално но..... 

IMG_20190505_182933.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дошло е време за смяна на радиатора. Все пак се увери, че не е от маркуча, дето влиза горе в радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи дошло е време за смяна..... Мисля че на радиатора нищо му няма, от стоене няма как да се счупи, а аз зимата не я карах. 

Когато вдигне работна температура започва леко да излиза вода под налягане от ръба между пластмасата и самия радиатор точно където е етикета на снимката. Някой с други предположения? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма други предположения. Разлепил се е. И при мен стана така миналата година. Смених го с нов.

Колата старее по-бързо ако не се ползва редовно.

Но не пречи да минеш през някой добър сервиз, за да проверят дали (не дай Боже) има следи от изгорели газове в антифриза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаааа, не знаех че е нещо лепено и прочие..... А ориентировъчно цена? Гледам че има за 100,има и за 250.... Твоя на каква цена беше? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема може да ти е полезна.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, ceco_accord написа:

Колата старее по-бързо ако не се ползва редовно.

 

Както се казва- от каране няма време да се счупи. :P

За 2.0 от около 117лв. са радиаторите, за 3.0 от 150лв., или там някъде, на място може и по- евтино.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Моя се разлепи по същия начин и почна да пуши. Радиатора е консуматив, който се сменя в на около 160к км. Само тука си караме колите докато се счупи нещо. Колата е на 20 години... Ако смяташ да задържиш колата и да я ползваш по-дълго време колата вземи по-скъп. Тия от 117лв. като например ITN, са по-високи и не пасват на ушите на перките. Освен това са доста тънки. Аз си взех NISSENS(на всичкото отгоре ми докараха за автоматична трансмисия, а моята е ръчна), не съм видял лоши мнения за тях. Малко разчекване трябваше да паснат точно на перките, но всичко е ок.
   Ако сменяш радиатора, промий системата задължително и смени с качествен антифриз. Желателно е да го направиш със стария радиатор щото той е вече позапушен. Махаш термостата и наливаш догоре вода. Караш докато загрее, после източваш и пак същата процедура, докато източваш чиства вода. Чак тогава слагаш новия радиатор, както и термостата.
   Убедил съм се, че тия коли не търпят части различни от оригиналните. Моята гледам да я поддържам, колкото мога с оригинални.
 

Успех!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...