Друмев 4 #1 Публикувано 5 Май, 2019 Днес докато бях спрял видях пушек да излиза от капака, оказа се пара от радиатора. На едно място излизаше съвсем малко вода точно отгоре където е тази пластмаса отгоре. Някой с нещо да помогне, каква е тая пластмаса и идея защо започна да сълзи от там. Перките си включват нормално но..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 6 Май, 2019 Дошло е време за смяна на радиатора. Все пак се увери, че не е от маркуча, дето влиза горе в радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #3 Отговорено 7 Май, 2019 Какво значи дошло е време за смяна..... Мисля че на радиатора нищо му няма, от стоене няма как да се счупи, а аз зимата не я карах. Когато вдигне работна температура започва леко да излиза вода под налягане от ръба между пластмасата и самия радиатор точно където е етикета на снимката. Някой с други предположения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #4 Отговорено 7 Май, 2019 Няма други предположения. Разлепил се е. И при мен стана така миналата година. Смених го с нов. Колата старее по-бързо ако не се ползва редовно. Но не пречи да минеш през някой добър сервиз, за да проверят дали (не дай Боже) има следи от изгорели газове в антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Друмев 4 #5 Отговорено 7 Май, 2019 Ахаааа, не знаех че е нещо лепено и прочие..... А ориентировъчно цена? Гледам че има за 100,има и за 250.... Твоя на каква цена беше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #6 Отговорено 7 Май, 2019 Тази тема може да ти е полезна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 7 Май, 2019 преди 49 минути, ceco_accord написа: Колата старее по-бързо ако не се ползва редовно. Както се казва- от каране няма време да се счупи. За 2.0 от около 117лв. са радиаторите, за 3.0 от 150лв., или там някъде, на място може и по- евтино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov94 1 #8 Отговорено 10 Май, 2019 Моя се разлепи по същия начин и почна да пуши. Радиатора е консуматив, който се сменя в на около 160к км. Само тука си караме колите докато се счупи нещо. Колата е на 20 години... Ако смяташ да задържиш колата и да я ползваш по-дълго време колата вземи по-скъп. Тия от 117лв. като например ITN, са по-високи и не пасват на ушите на перките. Освен това са доста тънки. Аз си взех NISSENS(на всичкото отгоре ми докараха за автоматична трансмисия, а моята е ръчна), не съм видял лоши мнения за тях. Малко разчекване трябваше да паснат точно на перките, но всичко е ок. Ако сменяш радиатора, промий системата задължително и смени с качествен антифриз. Желателно е да го направиш със стария радиатор щото той е вече позапушен. Махаш термостата и наливаш догоре вода. Караш докато загрее, после източваш и пак същата процедура, докато източваш чиства вода. Чак тогава слагаш новия радиатор, както и термостата. Убедил съм се, че тия коли не търпят части различни от оригиналните. Моята гледам да я поддържам, колкото мога с оригинални. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове