Jump to content
Пламен Керчев

Полуоски

Recommended Posts

"И трите ли Дедо Попе?"

 

Кажи верно, само т'ва ли ти се откъсна от клавиатурата?!

Заглавие "Полуоски" и едно изречение с неточен въпрос?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли изискване за дължината на един пост и ако съм нарушил правилата на форума, посочи кои. А по темата, допълни ми въпроса ако можеш или си станал с г**а нагоре. Приемам поста ти като заяждане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'о?! Неееее!

Не си нарушил правилата.

Просто, така поднесена, темата звучи като виц от поредицата "Само в България".

 

Отварям хладилника - кутия сладолед. Отварям кутията - сърми!!!

 

После,

На снимката виждам три гумени детайла. Предполагам, че някой, невиждал такава полуоска, и идея си няма, че онова кръглото на средата също е гумено.

 

Тааа, от твоя въпрос изобщо не става ясно, за кои гуми питаш.

 

И сега,

Гумите в двата края на полуоската се наричат маншони на каретата. 

Гумата (както вече се изяснихме, че е гума) на средата на полуоската е успокоител на вибрации. Залепена е за полуоската. На едно от предишните ми CRV-та се бе ше разлепила и разместила. Махнах я и си карах без нея. Не съм забелязал поява на вибрации във всички режими на каране.

 

 

Таааа, тетака!

 

п.п.ГЗ-ът ми си беше,и си е, където трябва. Щом искаш адекватен отговор, задай адекватна тема и въпрос. Между другото, с търсачката може би щеше да намериш предишни теми, където сме коментирали ТОЗИ успокоител. А ние сме го коментирали.

 

edit:

Все пак си схванал заяждането ми ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим всичко което е извън темата, въпросът ми е. Възможно ли е този успокоител, ако е закъсан в единият край, както е при мен да оказва влияние на управлението, изразяващо се в леки вибрации, който се усещат във волана при определена скорост. 

Редактирано от Пламен Керчев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краткия отговор е ДА.

 

Обаче,

Вибрации във волана при определена скорост може да се предизвикат от една камара неща.

 

Вътрешни карета при потегляне.

Външни карета в завой.

Система 4х4 в завой.

Крива гума/джанта.

Крив спирачен диск.

Задържащ сп.апарат.

Кардан.

Скоростна кутия.

Съединител. 

...

 

Ти си.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрациите се усещат при скорост около 110 км/час. Интересно е че когато карам с по висока скорост и натисна спирачка, при падане на скоростта пак се усеща тази вибрация. При тръгване и завой няма вибрации. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крива джанта,разбалансирана гума ако не си правил скоро балан на гумите направи го.

Вибрациите при натисната спирачка ли ги усещаш като намаляш.

Ако е закъсан успокоителя смени го.

Накрая може да е разбита полуоска ама там най много боли.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с CARPERA, донякъде.

 

Ако е полуоската би трябвало да вибрира постоянно. Вибрациите ще се усилват и намаляват с увеличаване, и намаляване на скоростта. Все пак има вероятност полуоската и/или успокоителя при въртене да изпадат в резонанс само при тази скорост.

 

Бих заложил на гума, джанта или спирачен диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина колега дай повече информация за да ти се помогне.

Сложих чисто нови гуми и точка това е.Какви сложи  Шумунжо марка или сложи хубави.

Предните бяха зле ,защо,колко ги кара,те каква марка бяха,кога ги балансира последно.

Питах те вибрациите при висока скорост и натискаш спирачка в този момент ли се появяват. 

При мен беше така и се оказаха износени водачи на спирачните апарати,това е при скорост 130 и се опиташ рязко да намалиш и се получават вибрации .

За колегата Krasi-mir

Според мен ако луфт е минимален в полуоската в определени моменти ще се усеща,ако е вече голям ще е така както казваш ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрации има както написах и по горе при скорост от около  110 км/час. При по висока скорост и натискане на спирачка вибрации се усещат и изчезват с падане на скоростта. Старите ми гуми зимни Купър Дискавъри с граифер на 80%. Новите Нексен чисто летни. Този отлепеният успокоител  ако го премахна напълно, проблем ли ще е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е това че при висока скорост и натискаш педала за да намалиш, и в този момент усещаш вибрациите. 

Търси проблема в износени водачи на спирачните апарати,крив спирачен диск,кофти накладки.

Сащо си източи през всеки апарат течноста ако не е пипана незнам колко си години,неправилно работещо бутало също прави големи поразии.

За успокоителя според теб за какво е сложен и са го нарекли така,сам си отговори на въпроса.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже без "успокоител". Още повече, че там се къса полуоската!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля. На приятел там се скъса. Предполагаме заради влагата ръждясва, до степен отслабване на материала. Неговата е "австрийка"! В нета съм чел за няколко такива случая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...