Jump to content
N_O_M_A_D

Honda Civic Type R - малко снимки

Recommended Posts

http://en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Atom
http://dotnetworkaholic.com/images/usedinb...rielAtom001.jpgТова е нещо, с което можем да се гордеем според мен. Вярно, че не е чиста Хонда, но тук са взети класическите най - хубави черти на марката. В този случай, не се цели "увеличение на тиражите", а уникалност! Невероятно постижение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Уникален тест!По-изчерпателен не съм виждал.Евала,че Хондата победи :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчерпателен е, обаче пак се сравняват коли с големи разлики в двигателите и задвижването.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://en.wikipedia.org/wiki/Ariel_AtomТова е нещо, с което можем да се гордеем според мен. Вярно, че не е чиста Хонда, но тук са взети класическите най - хубави черти на марката. В този случай, не се цели "увеличение на тиражите", а уникалност! Невероятно постижение!

Ариела според мен е "the ultimate boy-racer toy" или играчка за мъже(2.0-iVTEC-220hp-RWD-460kg; да не говорим за версията 300hp със суперчарджър). Тва си е пистарка от всякъде. Но не бива да се бърка, че това е Хонда. Все едно да кажем че Пагани Зонда е Мерцедес само щото е с АМГ двигател. Между другото в щатите Ариела даже не е с Хонда двигател. В щатската версия се монтира пак двулитров мотор със суперчарджър, пак 300 коня, но този път е 2.0 ECOTEC от Кобалт Ес-Ес, или с други думи двигател на опел. В този ред на мисли мисля че вмeсто да се сравняват секи пат Сивик ВТи със Астра ГСи, ще е мн яко да се сравнят европейския Атом с 300 VTEC и американския 300 ECOTEC; така всички други променливи ще са елиминирани и всичко ще зависи от мотора. Топ Гиър я определиха като нещо по-адреналино-носещо от пистов байк. Оказа се че е и по бърза, тестваха я с 650СС байк(не помня точно какъв) на писта и беше по бърза, дори и на правите. Клипчето го има на сайта на Ариел. Джей Лено също се изказва суперлативно за нея, макар и неговата да е с ЕКОТЕК двигателя и да се изказа че бил мн по уравновесен двигател от неуравновесения VTEC Хондов двигател и за тва бил той избран за US версията, с което изказване аз на 100% НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН.П.С. Ако има желаещи, имам една статия от 2003 от списание CAR за Атома, мога да я сканирам и постна, как правят някъв пробег по магистрала с него за да стигнат до Нюрбургринг, както и впечетленията от него на обществен път и на писта. Писана е от тоя дебеличкия с къдравата коса от "5th gear". Само да предупредя че е на англииски. Ако я искате писхете тук и ще я постна. За превод е много играчка и за сега не се наемам, но ако иска някои отделни пасажи не са проблем.П.П.С Тоя моя пост малко ОффТопик се получи, но поне се надявам да е бил интерсен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest fenixsz

Това, което мен ме притеснява напоследък, а и се казва постоянно в този филм, е думичката "cheaper" (по - евтино).

На салона в София се качих на Civic-Type R-a и не бях очарован от гадната пластмаса вътре, след това влезнах в Accord-a и се размечтах :cool: А това за Торсиона отзад е :cool: no comment

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Уникален тест!По-изчерпателен не съм виждал.Евала,че Хондата победи :rolleyes:
Е не винаги е така - зависи от приоритетите http://www.drive.ru/honda/drive-test/2007/...e_golovi-2.html DRIVE.RU — DRIVE-TEST: Сможет ли новый Civic Type R противостоять мощным турбовыскочкам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Atom

http://dotnetworkaholic.com/images/usedinb...rielAtom001.jpgТова е нещо, с което можем да се гордеем според мен. Вярно, че не е чиста Хонда, но тук са взети класическите най - хубави черти на марката. В този случай, не се цели "увеличение на тиражите", а уникалност! Невероятно постижение!
Вярно че е "стремглаво" но ето я същата концепция с по-слабички възможности но пък как само изглежда а ? http://www.drive.ru/other/news/2007/02/22/...ovoe_chudo.html DRIVE.RU — Компания KTM пересела с двух на четыре колеса Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките са от днес и са правени пред Бултрако :ranting: 800 x 600 са, а под всяка има линк към 7 мегапикселовия оригинал :cry: Приятно гледане ;)

 

Публикувано изображение

http://dimodi.com/uploads/civic_typer/IMG_0005.JPG

 

 

Публикувано изображение

http://dimodi.com/uploads/civic_typer/IMG_0007.JPG

Такава красавица видях онзи ден като си ходих в родния Плевен. Същия модел, същата марка, само накрайниците не видях дали са същите :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zarrick

Като изключим че технически е стъпка назад от предходната, на то модел дизаинерски не ми допадат само две неща. Едното е че задницата изглежда твърде дебела, голяма, тежка. Нали уж торсиона заема по малко място от независимото, защо тогава е толкова фат и висока тая задница? И другото което ми е по-трън в очите е тоя смотан спойлер по средата на стъклото, както и самата чупка на стъклото, ако си беше гладко и полегато със спойлерче отгоре ми се струва щеше да е много по-добре. Все някак щяха да го измислят технически и да е аеродинамично оправдано спямо тоя дето е в средата.

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия месец ще подкарам една такава .... само, че и допълнителните спойлери и дифузьори ще има. Deep Bronze Pearl ... ще я видите в началото в София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...