hristo145 0 #1 Публикувано 24 Януари, 2019 Трябва ли колата да е вдигната и да се включи на скорост при работещ двигател преди да се източи маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #2 Отговорено 24 Януари, 2019 Не по принцип ,но винаги когато съм го сменял колата е работила за да отида до мястото за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #3 Отговорено 24 Януари, 2019 Точиш на крик, без да работи двигателят. Пълненето е по-смотано, защото трябва шприц. Работата е за 15 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
digunan 46 #4 Отговорено 24 Януари, 2019 И първо се развива пробката за наливането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #5 Отговорено 2 Февруари, 2019 Ето как става, Ако е вдигата на крик от страната на пробките дифта няма да е хоризонтален и няма да изтече всичкото масло според мен,затова на канал или подемник.Налива се от горната пробка до протичане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pechkata 19 #6 Отговорено 28 Юни, 2021 (Редактирано) Скърцането при движение на заден ход от 5/10 м. при мен изчезна при смяна на маслото - за протокола... Редактирано 28 Юни, 2021 от pechkata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #7 Отговорено 6 Август, 2021 Скоро смених това масълце. На 60 хиляди беше и като го пуснах си беше още червено. Даже ме хвана яд, че се смеси с друга тиня. Доста се учудих, а като взех колата изтече тиняк. Оригинално DPF на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #8 Отговорено 6 Август, 2021 (Редактирано) Не съжалявай чакаш да стане пак на тиня ли, сменил си го на време. Оригиналното DPF на Хонда е такова на цвят,лявата чашка. Редактирано 6 Август, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове