SystemError 4 #1 Публикувано 6 Януари, 2019 (Редактирано) Здравейте, от скоро (2месеца) имам Honda CR-V 2009 г. с мотор I-CTDI 140кс дизел закупена от Германия. По километраж колата е на 205 000км. От около седмица светна чека на таблото в движение и колата не може да вдига повече от 2000 оборота. До сега е нямало никаква индикация за проблем, но като цяло и се кара доста рядко, веднъж седмично и главно градско. Единствено преди месец светна лампата за дпф, но след малко каране на магистрала изгасна и всичко беше точно до миналата седмица. Имам записан час за сервиз, но мисля че второ мнения няма да е излишно понеже колата се кара тука в Германия с немски номера и предполагам се досещате, че тука нещата в сервиза няма да са точно по български както и разходите, които ще са в пъти в повече. От изчетенето до тука във форума имам съмнения, че може би маслото (сменяно преди 7000км.) или филтъра ще са проблем, но пък не ми светят съответните лампи. Надявам се някой, който е имал сходен проблем да сподели как са се развили при него нещата, защото в сервиза реално нямам думата за разлика от в България. Редактирано 6 Януари, 2019 от SystemError Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inferno72 2 #2 Отговорено 6 Януари, 2019 Маслото едва ли да е проблем, освен да е паднало нивото но там си има друга лампа. Аз съм в Англия а тук карат по 15000 с една смяна. Ако имаш как да и закачиш едно ОБД и да видиш за грешки в компа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1865 #3 Отговорено 6 Януари, 2019 Ако ти свети чека + индикацията за ДПФ филтъра, може да те вкарва в този ограничителен режим. Тогава проблема ще е от филтъра. Но ако свети само чека, възможностите са много и без да се види грешката,едва ли някой може да каже точната диагноза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SystemError 4 #4 Отговорено 6 Януари, 2019 Да, знам че без да се прочете грешката е като хвърляне на боб, но мислех че ограничението от 2000 оборота може да хвърли светлина, освен ако това ограничение не важи за всеки възможен вариант когато светне чека. Иначе свети единствено чека, разхода след като светна чека се вдигна, което мисля че е нормално предвид ограничението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SystemError 4 #5 Отговорено 13 Януари, 2019 (Редактирано) След посещение в сервиз и компютърна диагностика (50 евро), човека изчисти грешката и каза да покарам малко и ако се появи отново проблема да отида отново (не каза какъв е бил проблема). След около 20 км чек лампата отново светна, но този път го нямаше ограничението от 2000 оборота. След второ посещение и 3 часа престой в сервиза се обадиха и казаха че са сменили някакъв марчук за вакуум (може да съм разбрал грешно понеже немския не ми е на ниво,а техния английски също) дълъг между 30-50 сантиметра (75 евро с труда). За сега колата няма проблем след 100км но никога не късно за нов при автомобил с над 200 000 км. по километраж. Лек и спорен ден, и повече безаварийни на всички. Редактирано 13 Януари, 2019 от SystemError Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itcebel 4 #6 Отговорено 29 Януари, 2019 Ползам темата -в движение свтна чека при диагностика грешка 0420 подгрнич ни стйности на каталитичната уредба-какво трябва да се направи ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bayxyj 0 #7 Отговорено 17 Юни, 2019 При мен се получи същото и се оказа че е скъсана мембрана на- EGR клапан за Honda CR-V III (RE1–RE5, RE7) 2.2 i-CTDi 4WD, 140 - След смяна всичко е наред ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoGeorgiev 0 #8 Отговорено 18 Януари защо Cheek ми се включва и изгасва, когато си поиска? Honda CR V 3 2.2 140 cc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoGeorgiev 0 #9 Отговорено 23 Януари Дава грешка при вакоум клапаните но всичко е на ред там и грешката се чисти лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoGeorgiev 0 #10 Отговорено 31 Май здравейте днес минах диагностика и ми излезе грешка P2004 някой имал ли е такъв проблем и как най сигурно да го реша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове