Jump to content
Kaloyan Kolev

Платена консултация и настройка Акорд VII

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

Купих си Акорд VII с всички екстри, но понеже нямам книжка с инструкции, а всичко е на италиански, се нуждая от човек, които да закачи колата на компютър, да я настрои и “включи” handsfree, aux, автоматични фарове и т.н., както и да ми разясни функциите на навигацията и екстрите. За тази услуга ще си платя каквото е нужно.

Поздрави!

Редактирано от Kaloyan Kolev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и честито!

На лявото лостче зад волана има и позиция АУТО на фаровете. При промяна на външната осветеност ги включва или гаси. Принципно автоматични фарове е "разтегливо понятие" и не знам какво е писано в обявата (или ти е казал продавача). Като се ориентираш из форума, ще намериш доста полезни неща, включително упътване за експлоатация (книжката), както и теми за навигацията. Коя година е колата (производство / не първа регистрация)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четейки на 2 на 3.. има предвид може би DRL модул.

Ако съдим по написаното "Акорд VII с всички екстри" трябва да има bluetooth за да ползва handsfree, ако евентуално модула работи :whistle:

Относно aux-а. Тук отиваш в друга тематика, много дискутирана. Има поне 4 варианта. Yatour, Grome и още 2 съм виждал по темите. Всяко си има неговите плюсове и минуси. Въпрос на избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
26 minutes ago, ceco_accord said:

Здравей и честито!

На лявото лостче зад волана има и позиция АУТО на фаровете. При промяна на външната осветеност ги включва или гаси. Принципно автоматични фарове е "разтегливо понятие" и не знам какво е писано в обявата (или ти е казал продавача). Като се ориентираш из форума, ще намериш доста полезни неща, включително упътване за експлоатация (книжката), както и теми за навигацията. Коя година е колата (производство / не първа регистрация)?

Фаровете трябва да са включени и през деня, а аз понякога забравям да ги включа. Позицията АУТО на лостчето кара фаровете да реагират на светлината, но не ги включва автоматично при палене :)

Опитах да намеря книжка за експлоатация из форума, но не успях :(

Редактирано от Kaloyan Kolev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
22 minutes ago, h5rov said:

Четейки на 2 на 3.. има предвид може би DRL модул.

Ако съдим по написаното "Акорд VII с всички екстри" трябва да има bluetooth за да ползва handsfree, ако евентуално модула работи :whistle:

Относно aux-а. Тук отиваш в друга тематика, много дискутирана. Има поне 4 варианта. Yatour, Grome и още 2 съм виждал по темите. Всяко си има неговите плюсове и минуси. Въпрос на избор.

Има bluetooth, но нито успявам да сдвоя устройствата, нито да разбера какво ми говори госпожата на италиански :)

Относно DRL модула - не знам дали това имам предвид, не е изключено :D

Относно картите за навигация - и там мъгла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговори на въпроса на Цецо за годината на производство за да разберем дали е пре или фейс и тогава ще можем да ти помогнем повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е произведена 2007-ма, фейсова е.

E020E6BA-0372-44A0-B939-5B0A97029DF9.jpeg

Редактирано от Kaloyan Kolev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Kaloyan Kolev написа:

Фаровете трябва да са включени и през деня, а аз понякога забравям да ги включа. Позицията АУТО на лостчето кара фаровете да реагират на светлината, но не ги включва автоматично при палене :)

 

Ако оставиш врътката на позиция AUTO и залепиш черен изолирбанд върху сензора, който най-отпред на пластмасовата кора с централните духалки и бутона за аварийни, така ще отчита винаги че е тъмно и при подаване на контакт ще ти светва фаровете. 

 

Недостатък на този метод е в това, че в зависимост от използвания изолирбанд, при ярко слънце все пак през него прозира светлина и е достатъчно да го отчете като "светло" и да изключи фаровете. Втори недостатък - таблото е преминава в нощен режим дори и през деня. Трети недостатък - пали ксеноновите фарове още при контакт и по време на стартер може да примигват, което е много уврежда електродите в лампата и лампата умира много по-бързо. 

 

Според мен най-разумният, ценово-оправдан и близък до разрешеното от закона за дневни светлини, е да монтираш двойна комбинирана лампа в мигача, която свети бяло + жълто. 

 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпрати ми мейл на гугал и ще ти шерна последната карта за източна Европа с указания за записване.

За блутута, не мога да взема отношение, моя не работи и модула ми се търкаля в шкафа понеже буташе акумулатора.

За DRL ми сложиха в сервиз, не съм имал претенции, всичко работи перфектно.

За aux ползвам Yatour. Не е перфектен, но върши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Kaloyan Kolev написа:

Относно DRL модула - не знам дали това имам предвид, не е изключено :D

По онези години автоматично пускащите се фарове не са били задължителни на "стария континент" и Акорд 7 (Евро версията) няма такава екстра. Сложил съм си DRL модул на дългите и си върши работата, а денем таблото не минава в нощен режим. Има и алтернативни решения -разгледай темите в раздела.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...