Jump to content
AeronTM

Подгревни свещи.

Recommended Posts

Здравейте. 

Карам акорд 2.2 (2004год.) и съм решил да сменям подгревните свещи, тъй като се зори с паленето при температури около 0 °С.  По приказки на майстор , който мисли че е от свещите. Въпросът ми е как да развия свещите, без да се скъсат? На топъл или студен мотор? Да напръскам ли в продължение на няколко дни с WD40? . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави майстора да мисли каквото си ще щом не ги е премерил...

Измери свещите с омметър, порядъка на съпротивлението е около 1 Ом+/- нещо, не помня точно колко и ако има прекъснала/изгоряла тогава сменяй. Свещите може да оказват влияние за палене при -10/20 гр, но при 0 не би трябвало да е решаващо, моята палеше и с две прекъснали (около 3-4гр)...

За развиването не помня дали на студено или топло, други да кажат. Запичането (ако има) не е в резбата отгоре, а долу в конуса на уплътняване. Ако леко изпуска конуса, над него се пълни с нещо което с течение на времето са втвърдява и там става запичането... Не ми се вярва проникваща течност да мине през резбата и да слезе на 10см надолу, че да размекне запичането, но ако не помогне, няма да навреди пръскането с нещо проникващо...може изпускането да е стигнало до резбата.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, AeronTM написа:

Здравейте. 

Карам акорд 2.2 (2004год.) и съм решил да сменям подгревните свещи, тъй като се зори с паленето при температури около 0 °С.  По приказки на майстор , който мисли че е от свещите. Въпросът ми е как да развия свещите, без да се скъсат? На топъл или студен мотор? Да напръскам ли в продължение на няколко дни с WD40? . 

погледни този клип :) 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако те интересува нещо от написаното пиши на лично ще ти кажа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта смених свещите. Нямаше проблем с развиването, освен това че ме беше страх да напъна. Излязоха си без никакъв зор. Сложих новите и ще видя дали ще има подобрение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на свещите, няма подобрение. 

Пак си пали трудно и забелязах, че малко изпушва (сивкав дим) само първите 2-3 сек. 

Горивният филтър е сменен преди 3 месеца (оригинален) и досега нямаше проблеми. Вече съм пред дилема дали проблема не е от скапаната нафта (ОМВ от скъпата).

За първи път сипах от там и почна да прави мизерий. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, AeronTM написа:

След смяната на свещите, няма подобрение. 

 

Не се вслуша в моя пост #2 и си го разбрал по "скъпия" начин...

За трудно палене може да е ниска компресия или акумулатор/стартер (понижени обороти). Всички тези неща подлежат на проверка преди да цамбурнеш с нови (проба-грешка)...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...