AeronTM 308 #1 Публикувано 2 Ноември, 2018 Здравейте. Карам акорд 2.2 (2004год.) и съм решил да сменям подгревните свещи, тъй като се зори с паленето при температури около 0 °С. По приказки на майстор , който мисли че е от свещите. Въпросът ми е как да развия свещите, без да се скъсат? На топъл или студен мотор? Да напръскам ли в продължение на няколко дни с WD40? . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 2 Ноември, 2018 (Редактирано) Остави майстора да мисли каквото си ще щом не ги е премерил... Измери свещите с омметър, порядъка на съпротивлението е около 1 Ом+/- нещо, не помня точно колко и ако има прекъснала/изгоряла тогава сменяй. Свещите може да оказват влияние за палене при -10/20 гр, но при 0 не би трябвало да е решаващо, моята палеше и с две прекъснали (около 3-4гр)... За развиването не помня дали на студено или топло, други да кажат. Запичането (ако има) не е в резбата отгоре, а долу в конуса на уплътняване. Ако леко изпуска конуса, над него се пълни с нещо което с течение на времето са втвърдява и там става запичането... Не ми се вярва проникваща течност да мине през резбата и да слезе на 10см надолу, че да размекне запичането, но ако не помогне, няма да навреди пръскането с нещо проникващо...може изпускането да е стигнало до резбата. Редактирано 2 Ноември, 2018 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #3 Отговорено 3 Ноември, 2018 Преди 15 часа, AeronTM написа: Здравейте. Карам акорд 2.2 (2004год.) и съм решил да сменям подгревните свещи, тъй като се зори с паленето при температури около 0 °С. По приказки на майстор , който мисли че е от свещите. Въпросът ми е как да развия свещите, без да се скъсат? На топъл или студен мотор? Да напръскам ли в продължение на няколко дни с WD40? . погледни този клип Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #4 Отговорено 3 Ноември, 2018 ако те интересува нещо от написаното пиши на лично ще ти кажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #5 Отговорено 3 Ноември, 2018 Сутринта смених свещите. Нямаше проблем с развиването, освен това че ме беше страх да напъна. Излязоха си без никакъв зор. Сложих новите и ще видя дали ще има подобрение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #6 Отговорено 4 Ноември, 2018 След смяната на свещите, няма подобрение. Пак си пали трудно и забелязах, че малко изпушва (сивкав дим) само първите 2-3 сек. Горивният филтър е сменен преди 3 месеца (оригинален) и досега нямаше проблеми. Вече съм пред дилема дали проблема не е от скапаната нафта (ОМВ от скъпата). За първи път сипах от там и почна да прави мизерий. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #7 Отговорено 4 Ноември, 2018 Преди 2 часа, AeronTM написа: След смяната на свещите, няма подобрение. Не се вслуша в моя пост #2 и си го разбрал по "скъпия" начин... За трудно палене може да е ниска компресия или акумулатор/стартер (понижени обороти). Всички тези неща подлежат на проверка преди да цамбурнеш с нови (проба-грешка)... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове