l14ezar@abv.bg 2 #1 Публикувано 15 Септември, 2018 (Редактирано) Добър ден колеги. Искам да попитам tps сензорите на японките и англичанките еднакви ли са ? Редактирано 15 Септември, 2018 от l14ezar@abv.bg Правописна грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 15 Септември, 2018 Еднакви са. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #3 Отговорено 15 Септември, 2018 А може ли някой колега да ми снима мап и тпс сензора .за 1.4 90к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 15 Септември, 2018 (Редактирано) Колега от 1991 до 2001 са еднакви на сивик и не само. за какво са ти снимки? Изключение прави моно инжекцията там тпс е еднакъв на външен вид но не става мапа е външен. Редактирано 15 Септември, 2018 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #5 Отговорено 15 Септември, 2018 Ами незнам как изглежда и къде стой тпса...същото се отнася и за мап... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #6 Отговорено 15 Септември, 2018 Става на въпрос за хонда сивик хеч японка 1.4 90к. С код на мотора d14z2. 99 година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 15 Септември, 2018 На дросела са и двете. Изплюй камъчето какво си намислил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #8 Отговорено 15 Септември, 2018 Знам, че и дветеса на дросела ама единия е задната част на дросела другия е в лявата част. Проблема го прави на на 1-ва и 2-ра като между 1500 и 3000 оборота, като подам газ и придърпва и като върна газта лашка супер много...и майстора ми каза , че е от тпс-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 15 Септември, 2018 Смени майстора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #10 Отговорено 15 Септември, 2018 Еми човек правиха ми реглаж на клапаните сменяха свещите кабелите също всичко е ток ..и това друсане остана дай идея от кво може да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #11 Отговорено 16 Септември, 2018 На газ ли го прави или на бензин? TPS и МАР сензорите при Хонда никога не правят проблеми. В нещо друго е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #12 Отговорено 16 Септември, 2018 (Редактирано) И на газ и бензин го прави. Направо почвам да си намразвам колата. Редактирано 16 Септември, 2018 от l14ezar@abv.bg Правописна грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
l14ezar@abv.bg 2 #13 Отговорено 16 Септември, 2018 Има ли някой компетентен колега от варна да я види? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #14 Отговорено 21 Ноември, 2018 Пипан ли е дросела? Болтчето за ниските обороти? Ако е въртяно така става.. Има процедура по настройка. С двата клапана ли е? IACV + FITV или е с електрически комбиниран? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 21 Ноември, 2018 Преди 1 час, bojko1979@abv.bg написа: Пипан ли е дросела? Болтчето за ниските обороти? Ако е въртяно така става Никакъв шанс .. Има процедура по настройка. ДА има и ? С двата клапана ли е? IACV + FITV или е с електрически комбиниран? Пълни глупости . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979@abv.bg 26 #16 Отговорено 21 Ноември, 2018 Ок, няма проблеми. Само да уточня, че това го видях на живо. Не помня кода на мотора дали е същия, но симптомите бяха същите, но на малко по-ниски обороти. След почистване на дросела и настройка нещата бяха ок. На друга хонда това същото се оказа от EGR. Не твърдя, че съм прав, но споделям видяното. Вероятно не трябва да се пише тук. Хубава вечер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 21 Ноември, 2018 Това че пишете е добре ! Лошото е неправилното инфо понякога пречи а не помага . От болта който реално всеки пипа а не трябва е погрешно . Сам пишете и споменавате егр . Друго няма електрически комбиниран . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове