Bamzze1 1 #1 Публикувано 24 Август, 2018 Здравейте...става въпрос за цр в 2.0 бензин 3ген. не зная защо реших да разкача всички букси в двигателния отсег и да ги напръскам с контактен спрей....не че и има нещо на колата..ама ей така за профилактика. И сега ми свети чека....като сваля клемата на акумулатора гасне ...след няколко километра пак светва. Дали не съм преебал някой датчик ...защото не изчаках много и сглобих буксите..може да е останала течност и да е скъсило. Някаква идея от какво е?Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #2 Отговорено 24 Август, 2018 (Редактирано) Някъде четох,че откачиш ли буксата на дросела както си го направил предполагам трябва отново да се обучи (разпознае) иначе ще светне чека.Това по спомен не го твърдя на 100% но почти съм сигурен.Споко, нищо не е станало. Ще ти трябва програма на Хонда. Редактирано 24 Август, 2018 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bamzze1 1 #3 Отговорено 24 Август, 2018 Само програма на хонда ли може да изчисти грешката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bamzze1 1 #4 Отговорено 24 Август, 2018 Само програма на хонда ли може да изчисти грешката? Сега светна и VSA символа,безпричинно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bamzze1 1 #5 Отговорено 24 Август, 2018 Тези грешки излезнаха на не оригинална диагностика според човека правил диагностика тия сензори са изгорели,но колата работи и върви перфектно. Моля за съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 25 Август, 2018 Ако падне напрежението на акумулатора се пръкват всякакви грешки. Виж дали Съветът ми винаги е - запазваш си инфото за грешките, чистиш ги (през програмата) и следиш дали ще се появят отново. Съмнява ме да е изгорял датчика за входящия въздух към дросела, ако има съмнения може да се замери. Даже на диагностиката ще си покаже. Ако си го разкачил докато си на контакт ще светне на 100%. Пък щом си го пръскал също може като си дал на контакт да не е отчело затворена верига. Аз съм го откачал, ама нарочно, за да ми светне чека. Тоя датчик трябва да е точно на гофрираната черна тръба, която идва от въздушния филтър към дросела, 2-пинов. За VSA на 3 ген. не знам дали може да светне от разкачени букси в коша. Светва по други причини по принцип. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bamzze1 1 #7 Отговорено 26 Август, 2018 Не може да се изтрие грешката. Пробвахме. SRS грешката я изтри..но тия 2те не. VSA е свързън по някакъв начин с дебитомера разбрах. Не знам дали енвъзможно да съм изгорил и дебитомера и маф сензора....колата си работи перфектно..без никаква разлика отпреди. Разхода само не знам как е сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #8 Отговорено 26 Август, 2018 Не може да се изтрие или се трие успешно и после пак се появява? Ако е първото - просто диагностиката не може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bamzze1 1 #9 Отговорено 26 Август, 2018 Не може да се изтрие. Не позволява. Не знам зящо а Srs я изтри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bamzze1 1 #10 Отговорено 26 Август, 2018 Мисля че открих причината на невъзможноста грешките да бъдат изтрити и причината за светването и на VSA .Дано да е от изкривения пин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #11 Отговорено 26 Август, 2018 Много вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове