Jump to content
Bamzze1

Светва Чека

Recommended Posts

Здравейте...става въпрос за цр в 2.0 бензин 3ген. не зная защо реших да разкача всички букси в двигателния отсег и да ги напръскам с контактен спрей....не че и има нещо на колата..ама ей така за профилактика. И сега ми свети чека....като сваля клемата на акумулатора гасне ...след няколко километра пак светва. Дали не съм преебал някой датчик ...защото не изчаках много и сглобих буксите..може да е останала течност и да е скъсило. Някаква идея от какво е?Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде четох,че откачиш ли буксата на дросела както си го направил предполагам трябва отново да се обучи (разпознае) иначе ще светне чека.Това по спомен не го твърдя на 100% но почти съм сигурен.Споко, нищо не е станало.

Ще ти трябва програма на Хонда.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само програма на хонда ли може да изчисти грешката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само програма на хонда ли може да изчисти грешката?

Сега светна и VSA символа,безпричинно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези грешки излезнаха на не оригинална диагностика според човека правил диагностика тия сензори са изгорели,но колата работи и върви перфектно. Моля за съвет.

IMG_20180824_211022.jpg

IMG_20180824_211313.jpg

IMG_20180824_211313.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако падне напрежението на акумулатора се пръкват всякакви грешки. Виж дали 

Съветът ми винаги е - запазваш си инфото за грешките, чистиш ги (през програмата) и следиш дали ще се появят отново.

Съмнява ме да е изгорял датчика за входящия въздух към дросела, ако има съмнения може да се замери. Даже на диагностиката ще си покаже.

 

Ако си го разкачил докато си на контакт ще светне на 100%. Пък щом си го пръскал също може като си дал на контакт да не е отчело затворена верига. :) Аз съм го откачал, ама нарочно, за да ми светне чека.

Тоя датчик трябва да е точно на гофрираната черна тръба, която идва от въздушния филтър към дросела, 2-пинов.

 

За VSA на 3 ген. не знам дали може да светне от разкачени букси в коша. Светва по други причини по принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се изтрие грешката. Пробвахме. SRS грешката я изтри..но тия 2те не. VSA е свързън по някакъв начин с дебитомера разбрах. Не знам дали енвъзможно да съм изгорил и дебитомера и маф сензора....колата си работи перфектно..без никаква разлика отпреди. Разхода само не знам как е сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се изтрие или се трие успешно и после пак се появява?

Ако е първото - просто диагностиката не може. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се изтрие. Не позволява. Не знам зящо а Srs я изтри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че открих причината на невъзможноста грешките да бъдат изтрити и причината за светването и на VSA .Дано да е от изкривения пин.

IMG_20180826_102707.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...