movx2000 40 #1 Публикувано 13 Август, 2018 Колеги, ако някой е ползвал гумички на клапани на elring, моля да помогне. Объркването идва от това коя гумичка е за смукателен и коя за изпускателен клапан. Оригиналните на Хонда, доколкото успях да разбера от оригиналното сервизно се различават по цвета на пружинката - бял за смукателен, черен за изпускателен. При elring обаче търговецът ми казва зелен и черен цвят на корпуса на гумичката, а цвета на пружинките и точно обратен на този на Хонда. В крайна сметка съвсем се обърках и не знам на какво да вярвам и как да проверя. Ако някой може да помогне - ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 13 Август, 2018 Зелените са за всмукателните клапани. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 13 Август, 2018 (Редактирано) EL130860 изпускател EL130560 всмукател зелена. Редактирано 13 Август, 2018 от fenabg 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #4 Отговорено 13 Август, 2018 Благодаря, колеги! Объркал съм ги при поставянето, сега взех нови. Имам още един въпрос - клапан, който отдолу изглежда по този начин, трябва ли да ме притеснява с нещо? Другите не са така. Прикачам снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 13 Август, 2018 Е почисти ги де! Не ги осравяй така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 14 Август, 2018 Преди 17 часа, movx2000 написа: Имам още един въпрос - клапан, който отдолу изглежда по този начин, трябва ли да ме притеснява с нещо? Мен повече би ме притеснила шуплата която се е образувала на главата, точно там където ляга ринга на гарнитурата, клапана както ти казаха колегите може да се почисти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 14 Август, 2018 Мисля че с шлайф ще стане всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #8 Отговорено 14 Август, 2018 (Редактирано) Това, ограденото с червено ли имаш предвид? Даже не бях го забелязал. @fenabg - Главата е вече шлайфана в сервиз! Според тях всичко било наред. Това няма ли да се обере от гарнитурата? Според вас трябва ли да им правя рекламация? Възможно ли е те да са ми направили този проблем при шлайфането? Защото казаха, че не били проверявали, направо шлайфали. Били свалили 0.05 мм. Редактирано 14 Август, 2018 от movx2000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #9 Отговорено 14 Август, 2018 Според сервизното се проверява с луфтомерни пластини. Такава шупла или каквото и да е, не може да се хване с дебеломерни пластини и следователно по моята логика не би трябвало да е проблем, иначе нямаше да препоръчват подобна проверка. Но все пак не съм сигурен. Сега само ме ошашкахте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #10 Отговорено 14 Август, 2018 Опитах се да редактирам, но времето явно изтече. Мисля, че колегата @mar_tod има предвид това, което тук съм оградил в червено. Наистина изглежда шупла, но какво мога да направя? Главата е проверена и не изпуска според сервиза, в който я проверяваха. @fenabg - ще допочистя повърхността на клапаните, където има останало, няма да ги оставя така. Просто се заблудих, че не е нагар, а нещо друго. На снимката обаче по-ясно се вижда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 14 Август, 2018 (Редактирано) Закарай главата да и пуснат 1-1.5 десета да се оправи и не и се плаши толко. Редактирано 14 Август, 2018 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #12 Отговорено 14 Август, 2018 След като вече е шлайфана пак да я карам да я шлайфат? Не. И бездруго мисля че съм предОбрил клапаните от шлайфане. В момента обмислям да ползвам другата глава, която купих заради вала. Шлайфаната повърхност стана твърде широка и изглежда даже леко вдлъбната, при тест с газ, половината клапани сълзят. Не се справих добре, а загубих време и къртовски труд в това шлайфане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове