nikolasko 11 #1 Публикувано 7 Август, 2018 Здравейте колеги, Може ли някой да сподели опит от демонтаж на алтернатор HONDA CR-V 2.2 ICTDI. Няма смисъл да откривам топлата вода :) След като се поразмислих се насочих към демонтаж на горния десен тампон( след като се подпре двигателя),с цел да се освободи място. Но може би има и по-лесен начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2 Отговорено 3 Септември, 2018 В тази тема, съм коментирал как съм го свалял аз, но не е задължително и ти да го правиш по този начин. Врътня си е, но така или иначе, бях решил да чистя егера и тръбите му, та съчетах двете работи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #3 Отговорено 4 Септември, 2018 Защо искаш да го сваляш, какъв е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #4 Отговорено 5 Септември, 2018 Проблема беше изгорял диоден блок и вероятно реле- регулатор. Самата им подмяна отнема не повече от 15 минути ..... но свалянето на генератора... . Само за информация аз как го свалих по следния начин : 1. демонтирах казанчето за хидравликата заедно с тръбите към помпата. 2. разчистих маркучите м/у разширителното казанче и радиатора. 3. извадих перките - което си беще по-голямат "сватба" 4. свалих горните тампони на радиатора - зада може радиатора да мине мааалко напред. 5. от там нантатък има перфектен достъп до трите болта които държат генератора ( особенно двата долни) 6 е разбира се преди това освободих генератора от ремъка. 7. след като са направени горепосочените операции има достатъчно място генератора да излезе нагоре. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
js_kanev 0 #5 Отговорено 27 Март, 2019 На 5.09.2018 г. at 13:10, nikolasko написа: Проблема беше изгорял диоден блок и вероятно реле- регулатор. Самата им подмяна отнема не повече от 15 минути ..... но свалянето на генератора... . Само за информация аз как го свалих по следния начин : 1. демонтирах казанчето за хидравликата заедно с тръбите към помпата. 2. разчистих маркучите м/у разширителното казанче и радиатора. 3. извадих перките - което си беще по-голямат "сватба" 4. свалих горните тампони на радиатора - зада може радиатора да мине мааалко напред. 5. от там нантатък има перфектен достъп до трите болта които държат генератора ( особенно двата долни) 6 е разбира се преди това освободих генератора от ремъка. 7. след като са направени горепосочените операции има достатъчно място генератора да излезе нагоре. И при мен беше изгорял диоден блок. Следвах стъпките описани от nikoasko с леки корекции: - Свалих кората и гредата над радиатора; - свалих предната маска; - разкачих и отместих казанчето на хидравликата без да свалям маркучите; - разширителното казанче само горните маркучи; - свалих само дясната перка- държи се на 4 болта, като долните два само разхлабих; - следвах стъпките от 5 нататък. Свалянето на генератора ми отне около 2 часа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lqnko66 5 #6 Отговорено 16 Септември, 2020 Здравейте Да споделя каква я патих с генератора.Светна лампата на динамото.Отидох при майстор да го свали от там в сервиз за ремонт.Смениха ми диодния блок както релето и четките Другият майстор го монтира и като че ле всичко ОК.На следващия ден лампата започна да премигва от време на време Отивам в сервиза за рекламация там ми обясняват че всичко е сменено както си му е редът и проблемът е в колата демек някъде има проблем по инсталацията.Направи ми впечатление че при ниски обороти зарежда около12V а при включени светлини около15V.В сервиза казаха че така трябва Вие колеги какво мислите за премигващата лампа дали тези от сервиза имат право или просто си ме пускат по пързалката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове