Jump to content
dandilov

Менте накладки или дискове?

Recommended Posts

Аз точно преди година смених абосолютно всичко по спирачната с-ма на акордеона без спирачните маркучи(бяха ОК).Дискове сложих Rotinger http://rotinger.bg/cat ако някой има интерес ;) Наклдаките са ATE и до момента нямам никакви забележки от сорта на свирене биене и т.н.Единствено забелязвам,че накладките са може би една идея по-твърди отколкото ми се иска,но следващите мисля да са EBC понеже на сивика бях карал такива и бях много доволен.Държа да отбележа че скромния ми опит показва,че "здравето" на самите апарати и не само на тях е от голямо значение дали ще свири нещо или не :) .В някои случаи наистина има проблемни дискове и н-ки (въпрос на късмет) за съжаление в нашата държава не винаги многото пари гарантират КАЧЕТСТВОТО което очакваме :( 

20190302_175906.jpg

20190302_175913.jpg

20190304_160251.jpg

20190304_160457.jpg

Редактирано от Draiman90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, то свиренето не е критерий, че не спира или спира но съм съгласен за апаратите определено. Иначе няма как Rotinger да са по-добри от АТЕ като дискове и накладки според мен макар, че знае ли вече човек кое какво е..EBC съм кривил пък Delphi не преди години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето извода е един...въпрос на късмет за съжаление.Аз и със АТЕ съм имал проблеми (на други коли различни от хонда) със Jurid също и с какво ли още не,че и с ОЕ дискове на мерцедес ама това е друга тема.Rotinger за сефте слагам,дано да нямам проблеми иначе до сега на последните две коли карах Brembo max и бая бой са изяли и не съм успявал да ги изкривя,но то и тук има човешки фактор.Все пак всеки има различен стил на шофиране и както повечето знаем в началото е важно да се жалят спирачките докато си дойде всичко на мястото.До преди няколко дни даже бях почти сигурен,че съм ги изкривил понеже се появи една вибрация при спиране(не винаги)което беше странно.След като сложих летните гуми респективно с другите джанти всичко спря.Джантите които карам зимата са внос от Австрия или Германия(не помня точно) и на централния отвор му се е разказала играта от техните "химии"донякъде се успокоих ама тия джанти кво ще ги правя не знам :( Иначе за спирането и свиренето си прав,на времето бях "наследил" на една кола накладки Textar,просвирваха леко но спираха доста добре.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и малко снимков материал от мен преди време, когато си сменях дисковете и накладките. Накладките бяха Брембо които се стопиха бързо и видимо от снимката изглеждат трагично, а дисковете си бяха с колата и не знам марка. Счупеният диск е станал точно последните километри преди да го сменя и не съм го усетил даже, но на последните 50км колата започна да вибрира при спиране и тогава стана ясно. 

Почти всички марки на пазара съм имал от накладки и дискове, но от всичкия опит за мен най-добрите са ATE и Зимерман. За жалост Зимермана преди години беше много добра цена, а сега го изравниха почти колкото цената на АТЕ...

Иначе относно спирането на Акорда мога да кажа, че това е единствената кола, която съм виждал да спира толкова много със задните апарати. Сигурно е съотношение 60% предно към 40% задно спиране. 😲

20190624_193713.jpg

20190618_222930.jpg

20190618_233903.jpg

20190618_234207.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросче имам, относно апаратите!
Ако някой от вас е сменял въпросните части, вероятно се е сблъсква с факта, че предните са пригодни, за с-ма ATE, а задните към ТRW-Lucas!
В случаят, моите предни апарати, са TRW.
Та въпросът ми е, какво мога да обърка пти покупката.
Zimmermann, Brembo, ATE, Hella Pegid са чудесни марки пригодени, за ATE съвместимост!
Размери и прочее съвпадат.
Цените са също доста сходни, като някои даже са алуминиеви.
Наложащата смяна идва от тресе е при по-висока скорост, поради което изхфърлих един комплект здрави дискове с накладки.
Оказа се сцепен маншон, на апарат ото бутало и ръжда с бокици по буталото.

 

Да допълня само, че предните ми апарати са TRW, на 380 000км

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Привет колеги карах с изброените от вас накладки и след като купих скъпи но хубави от форума колега беше продал ви ти ай-ката си и ми продаде накладки марка,, ОМП''  роад и спорт за други марки не исках да си помисля човек  ако искате добро спиране в момента имам за продан оригинални накладки марка nissin omp избора е вашето и линк за обявата в форума на накладките ако има желаещи.https://forums.hondabg.com/topic/111264-продавам-нови-накладки-nissin-за-хонда-сивик-eg6/

 

 

 

 

Редактирано от TARGET 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня първия пост от темата.

Накладките Borg&Beck не ми харесват как спират! По-слабо е спирачното усилие при тях, отколкото ми се иска да бъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...