Jump to content
Ivan Petrov

Пукане във волана.

Recommended Posts

Здравейте, колеги! От известно време усещам пукане във волана, наляво, надясно- до 1-2. Пукането се усилва когато е валяло и се е намокрила ходовата част. Когато е сухо, почти изчезва. Казаха ми- лагери- горе на амортисьорите. Пак повтарям, усеща се само волана, не чуване. Рейката не ми е протекла, нямам омазняване. Ако някой е имал такова нещо и е правил манипулация, нека да пише. Благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно са те насочили.Имал съм подобен проблем с друга марка автомобил.Целта е да откриеш на кой амортисьор имаш проблемен лагер.Обикновено се сцепва сепаратора по който вървят съчмите,и макферсона блокира в горната част,в следствие на което,при въртене на волана се получава усукване на пружината,която се опитва да се върти отдолу.Усещането е като задържане при въртене с леко припукване.В моят случай в последствие на този проблем счупих витка на пружина.Така ,че вземай мерки незабавно.Успех...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 13 часа, Ivan Petrov написа:

Здравейте, колеги! От известно време усещам пукане във волана, наляво, надясно- до 1-2. Пукането се усилва когато е валяло и се е намокрила ходовата част. Когато е сухо, почти изчезва. Казаха ми- лагери- горе на амортисьорите. Пак повтарям, усеща се само волана, не чуване. Рейката не ми е протекла, нямам омазняване. Ако някой е имал такова нещо и е правил манипулация, нека да пише. Благодаря предварително!!!

На 100% е от лагера на амортисьора. Смени лагера или ще счупуш и пружина, а това винаги става във завой.

Редактирано от Dakota

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си лагерите, чакам да дойдат и пак ще пиша като ги сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ли лагерите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един човек седи при амортисьора със стетоскоп, а друг върти волана и така и при двата амортисьора,

за да го хванеш кой е проблемния!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...