kiril9666 1 #1 Публикувано 24 Юли, 2018 Здравейте, става въпрос за Сивик 2005г. 1.7 ctdi. След смяна на масло се оказа, че е около 6-7мм над максимума. В сервиза казаха, че са източили цялото старо и ми наляха 5 литра 5w40 Motul. Проблем ли е да се кара така, понеже утре ми предстои неотложно пътуване /300км/ и трябва ли да търся начин да го източа като се върна. Четох мнение, че при тези сивици така си било над максимума, което за мен не е много удачно... Колко всъщност събира тази кола, четох 4.2, 4.8, 5.8л, така и не разбрах кое е точното.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #2 Отговорено 24 Юли, 2018 X-cess е маслото, значи според теб да не точа сутринта така ли? Не е ли лошо да го изгори? Просто колата я взех преди 2 седмици и не искам да я прецакам още от началото, доколкото четох мога да дръпна малко с маркуч и спринцовка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #3 Отговорено 24 Юли, 2018 @kiril9666 Не съм съгласен с Japanese. 1. Трябва да си сигурен, че колата е на абсолютно равно място. Иначе нивото по щеката играе доста! 2. Изчакваш 5 минути и мериш. - Вадиш щеката. - Избърсваш я с парцал или салфетка. - Слагаш я обратно. - Чакаш 3-5сек. - Вадиш щеката - Отчиташ. Ако пак е високо нивото - купуваш си от аптеката едно маркуче за система и една 50 кубикова спринцовка. Вкарваш маркучето през отвора на щеката докато стигне маслото, слагаш спринцовката и теглиш бавно 4-5 спинцовки, и си готов. 3. При каране с високо ниво на маслото, най-малкото ще ти избие някой семеринг, а може да стигнеш и до доста сериозни неща. Ако си с DPF филтър - ще го задръстиш каквото и да е маслото! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueDream4 86 #4 Отговорено 24 Юли, 2018 (Редактирано) 2 hours ago, kiril9666 said: В сервиза казаха, че са източили цялото старо и ми наляха 5 литра 5w40 Motul. Никога не вярвай на тия по сервизите, 90% така процедират, не изчакват хубаво да се изтече старото и наливат новото, едно че скапват новото масло и ресурса му се съкращава, второ че така правят предпоставка да изкочи някои неблагоприятен проблем по мотора. Най-добре си го сменяй сам, не е трудно! По повод дали да караш така, ако е 6-7мм. не е проблем, послушай Japanese, не вдигай високи обороти, за да се подсигуриш. За тези км-ри, който ще изминеш ще се нормализира нивото! Редактирано 24 Юли, 2018 от BlueDream4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiril9666 1 #5 Отговорено 24 Юли, 2018 Благодаря Ви! Утре сутринта ще го изсмуча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове