Valkov90 18 #1 Публикувано 14 Юли, 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, Последните няколко дни забелязвам, че след запалване и шофиране, от порядъка на 20,30 минути, първа и трета започват да влизат доста трудно, а на задна почти винаги си се чува като хрупане. Бях диагностициран, че съединителя си е заминал. Бих ви помолил за обективни мнения, който е поръчвал от ebay.co.uk целият комплект, ще бъде поръчан от вън по ред причини, не само финансови, а и такива че тук частите са с отвратително качество. Относно мнения, ориентировъчни цени и всичко останало, нека да пишат хора, само който са се сблъсквали пряко с проблема. Комплекта ще е за k20, както повечето от нас, са запознати че е доста по-лек от стоковия на акорда. Благодаря сърдечно на хората, които ще намерят 5 минути да ми отделят. Редактирано 14 Юли, 2018 от Valkov90 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #2 Отговорено 14 Юли, 2018 Разгледай в https://www.coxmotorparts.co.uk Там всичко е оригинално и на приемливи цени. Но като цяло хъркането и трудното влизане на скоростите може и да е от синхронизаторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #3 Отговорено 14 Юли, 2018 Утре ще я закарам на моя майстор, че на други нещо нямам вярва и тогава ще дам отговор на 100 %, благодаря отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #4 Отговорено 15 Юли, 2018 Пробвайте първо с регулиране на долната помпа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedyalkov 13 #5 Отговорено 24 Юли, 2018 На 14.07.2018 г. at 15:33, Valkov90 написа: Утре ще я закарам на моя майстор, че на други нещо нямам вярва и тогава ще дам отговор на 100 %, благодаря отново. На мен също ми влизаха трудно скоростите и прихъркваха, особено 1-ва, задна и понякога в движение 3-та и 4-та. Оказа се, че ми е била за смяна горната помпа, а не съединител както аз си бях наумил. Просто не се губеше никаква спирачна течност от казанчето на помпата. За смяна на съединител както не малко пъти ми повтаряха и по сервизите трябва да започне да приплъзва съединителят при смяна на скоростите в извънградско шофиране. Със сигурност ще ти е по-добре с нов съединител, но предполагам, че проблема не е точно от него. Аз като ми смениха помпата преди месец и скоростите започнаха да влизат все едно е друга кола, явно от доста време тази помпа е правила проблем ама кой да знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #6 Отговорено 24 Юли, 2018 Бях закупил комплект от сивик но с течение на обстоятелстава го продадох преди няколко месеца. При мен проблема си беше съединител. Цената на новия е около 120 паунда от сивик, маховика го взех за 30 паунда перфектен втора. Днес в 6:00 я взех от сервиза и честно казано ми се струва, че динамиката на колата е друга. Скоростите никога не са влизала сякаш преди така, но определено по-лекия маховик си оказва влияние. Благодаря на всички за отделеното внимание ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #7 Отговорено 5 Август, 2018 Аз преди време взех този: https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Honda-Accord-2-0-Petrol-3-Piece-Clutch-Kit/252548858544?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 Съединителят си дойде в оригинална опаковка на Хонда, всичко беше ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове