StrongB18C 0 #1 Публикувано 3 Юли, 2018 Здравейте колеги , днес както си карах колата ( 6та хеч 1996) угасна в движение, ток има но не ми излиза ключето на имобилайзера на таблото ( а то се показва всеки път когато дам на контакт ) и следователно помпата не цъка и не може да запали върти но не пали .. та според вас какъв може да ми е проблема ? Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #2 Отговорено 3 Юли, 2018 Както си го написал, излиза че имаш проблем с имобилайзера. Понеже моята е от същата година и няма имобилайзер, допускам че е монтиран допълнително. Ти най-добре си знаеш къде и от кого е монтиран, освен ако не си я взел така. Потърси читав алармаджия. Поне да го разкара този имобилайзер, ако не може да се поправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #3 Отговорено 4 Юли, 2018 От тези години си има и с имобилайзер. Моята също е 96г. и има фабрично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #4 Отговорено 4 Юли, 2018 (Редактирано) Добре, прави сте. Всъщност явно от 1996 са започнали да слагат вграден фабрично имобилайзер в хондите. Но моята е реално модел от 1995, макар че се води излязла 96-та. Ето какво намерих от фирмата-производител на имобилайзера - http://www.doctronic.at/Mobilizer-A0_E.html http://www.doctronic.at/download/install instruction a0 fx01.pdf Т.е. трябва да се вземе този модул и да се смени с имобилайзера в ECU, и да се байпасне модула при ключа както е обяснено. Ако обаче колегата иска да продължи да има имобилайзер, вече трябва да се търси проблема къде е - в ключа ли, или в някой от модулите. Аз бих проверил с втори ключ с чип ако имам най-напред, после не е зле за да се проверят връзките (кабелите) на модула, който е до ключа за прекъсване на кабел или откачен или окислен/зле контактуващ конектор като за начало. Тук имаше подобна тема, но не съм чел подробно дали са дали решение, потърсете я. Редактирано 4 Юли, 2018 от movx2000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #5 Отговорено 4 Юли, 2018 значи пробвал съм на изключен имобилайзер въобще НЕ ВЪРТИ СТАРТЕРА 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #6 Отговорено 4 Юли, 2018 (Редактирано) Знам, че не е Хонда, но все пак на бащата мерцедеса правеше абсолютно същия проблем с изгорял бушон за централното заключване ли, какъв беше не знам, също с имобилайзер и няма палене. Така, че... провери си ги. Редактирано 4 Юли, 2018 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #7 Отговорено 4 Юли, 2018 Преди 2 часа, kurti7912 написа: значи пробвал съм на изключен имобилайзер въобще НЕ ВЪРТИ СТАРТЕРА На каква кола? Според мен зависи от конструкцията. Ако стартера не минава през реле, няма как имобилайзера да го спре. А най-често директно контактните пластини на ключа подават ток към стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kurti7912 14 #8 Отговорено 5 Юли, 2018 Преди 13 часа, movx2000 написа: На каква кола? Според мен зависи от конструкцията. Ако стартера не минава през реле, няма как имобилайзера да го спре. А най-често директно контактните пластини на ключа подават ток към стартера. Д15з8 англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове