Ники 0 #1 Публикувано 19 Април, 2007 В една от темите пишеше ,че слагането на спортен филтър при D13-ките изисква доста промени. Може ли някой , който е запознат да опише в какво се състоят тези промени( какво се маха,какво се слага?) Много ли е сложна процедурата? Ако някой сложи и снимки с разяснения към тях ще е идеалноБлагодаря Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ники 0 #2 Отговорено 20 Април, 2007 Никой ли не може да ми помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #3 Отговорено 20 Април, 2007 Мързи те да търсиш приятелю ! Има доста теми по въпроса ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Ð�ики #4 Отговорено 20 Април, 2007 Не ме мързи, намерих някой теми, имаше даже със снимки ,но не ми излизат снимките.Нямаше да питам ако бях намерил нещо конкретно . Може наистина да има, а аз да не го намирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_Daniel 0 #5 Отговорено 22 Април, 2007 (Редактирано) В една от темите пишеше ,че слагането на спортен филтър при D13-ките изисква доста промени. Може ли някой , който е запознат да опише в какво се състоят тези промени( какво се маха,какво се слага?) Много ли е сложна процедурата? Ако някой сложи и снимки с разяснения към тях ще е идеалноБлагодаря Ви предварително!И аз бях много навит да слагам спортен филтър на моята Д13Б2. Говорих с познати, който карат доста по мощни коли и те ме убедиха, да не си давам парите за глупости. За двигател 1.3 просто няма никаква полза. Ще ти вдигне 2-3 коня макс. което според мен няма изобщо да го усетиш.Все пак ако решиш да слагаш пиши как е станало Редактирано 22 Април, 2007 от _Daniel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #6 Отговорено 22 Април, 2007 То за това от такива отказваници ще си стоим с наще 75коня и до там!Не можело това ,не можело онова....просто опира до финанси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dantes #7 Отговорено 22 Април, 2007 Точно това имах впредвид и аз Най-жалкото е че нямат толкова потенциал за swap,не е като D15-ките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #8 Отговорено 23 Април, 2007 ....от спортен филтър 2,3 коня от изспускателна с-ма 3,4 ако и има спортен вал за 1.3(незнам дали има) и ето кон по кон = 1.3 спортист или спукан балон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_Daniel 0 #9 Отговорено 2 Май, 2007 Някой да знае къде може да ми монтират спортен филтър, защото на мен не се занимава пък и не съм сиугрен, че ще го направя както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #10 Отговорено 3 Май, 2007 (Редактирано) " ако и има спортен вал за 1.3(незнам дали има)"Има, има. Редактирано 3 Май, 2007 от NCN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #11 Отговорено 3 Май, 2007 " ако и има спортен вал за 1.3(незнам дали има)"Има, има. ..гледам си писал,че има спортен вал да знаеш къде и колко струва удоволствието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #12 Отговорено 3 Май, 2007 А какво ще кажеш за това 2x Carb от D14A1 мисля резултат ще е по-добър че за спортен филтър май ще трябва изцяло да се замени кутията на карборатора с преходна такава но от какво и как не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
techobg 0 #13 Отговорено 3 Май, 2007 А какво ще кажеш за това 2x Carb от D14A1 мисля резултат ще е по-добър че за спортен филтър май ще трябва изцяло да се замени кутията на карборатора с преходна такава но от какво и как не знамЕееееххх от кога си търся такъв карб......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #14 Отговорено 4 Май, 2007 ...то май доста човечета си търсят такива карбуратори сега е момента някой да почне внос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #15 Отговорено 4 Май, 2007 Определено има бизнес в тая работа с ДуалКарба ! Чудя се как никой от търговците във форума не се е усетил ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #16 Отговорено 4 Май, 2007 Колеги незабравяйте че колкото повече понавървява токова повече и ше поопйва ПС Ако имаше толкова много хляб в Карбовете нямаше да измислят ИнжекторитеЗа да понавървява но и да не похарчва трябва всяка една капчица от бензина който минава през двигателя да изгаря при карба няма много голям шанс за подобенвариант, че вървят доста колите с Карбове вървят но и са като алкохолиците Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
techobg 0 #17 Отговорено 4 Май, 2007 Колеги незабравяйте че колкото повече понавървява токова повече и ше поопйва ПС Ако имаше толкова много хляб в Карбовете нямаше да измислят Инжекторите За да понавървява но и да не похарчва трябва всяка една капчица от бензина който минава през двигателя да изгаря при карба няма много голям шанс за подобен вариант, че вървят доста колите с Карбове вървят но и са като алкохолиците Моята д13-ка така или иначе си харчи доста ,така ,че няма страшно...Вие дайте карба,пък ще видим колко ще изпие........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #18 Отговорено 7 Юни, 2007 WTF?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #19 Отговорено 7 Юни, 2007 (Редактирано) Това кат го гледам май е с двоен филтър вместо двоен карборатор или е играл яко силикона ама файдата и 2-та случая е към по-лошо като в първия май ще харчи мноооого и ще върви мнооого злле Редактирано 7 Юни, 2007 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове