Jump to content
Avgustinov

Проблем с оборотите - гаснене при отпускане на педала на газта

Recommended Posts

Здравейте на всички. Моля за вашето съдействие  и помощ. Притежавам Honda C-RV 2; 2.0 - 150 h.p; 2002 година - бензин/ газ., автоматична скоростна кутия. Преди около месец и половина се счупи пластмасов детайл на един от успокоителите на веригата на маслената помпа. Смених нова верига на маслена помпа, комплект със успокоителите - уж оригинални. Така като майсторите който извършваха ремонта, бяха отворили двигателя - закупих и смених ангренажната верига заедно с обтегачите - копмлект- не оригинали. Уж всичко както трябва - направиха центровка, смениха маслото, направиха регулаж на клапани... След това съм изминал около 2000 км, дукато един ден, както карах автомобила на горнище по лек баир, същия взе да губи мощност. Мощтността падна, колата омаля, светна чек-а на таблото, отбих и автомобила изгасна. После стартирах двигателя, колата запали и веднага изгасна. Установих, че автомобила не може да държи обороти и стрелката на обортомера пада на 0, след което двигателя изгасна. Ако държа крака на педала на газта колата не гасне, но в момента в който го махна и угасва. Наложи се да я закарам до най - близкия майстор на ход. Там я закачиха на компютър и същият отчете грешка - датчик -колянов вал - датчик - разпределителен вал. Закупих датчика на разпределителния вал/ не оригинален/ , но този на коляновия не успях да намеря, поради което се наложи да взема от друга  Хонда ЦРВ, само че 2005 г. въпросния датчик на коляновия вал и временно да го сменя с този на моя автомобил, за да установя дали проблема не идва от него. След като майсторите размениха въпросните датчици, нямаше никаква промяна - автомобила отново не поддържаше обороти и гаснеше. После от сервиза изказаха съмнение, че може би е веригата е прескочила зъб или е разтегната. Отвориха двигателя огледаха я хубаво но центровката си беше както трябва.  Може ли някой да ми каже в кое да  търся проблема ?

Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

100 процента е проблем на веригата, или не е зацепена правилно или , си уцелил най голямото менте на света. Когото светнат тия два датчика едновременнно, значи им се разминават сигналите и виновника за това е поставянето на веригата!

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, zmiata29 написа:

100 процента е проблем на веригата, или не е зацепена правилно или , си уцелил най голямото менте на света. Когото светнат тия два датчика едновременнно, значи им се разминават сигналите и виновника за това е поставянето на веригата!

Добре де, но ако не е зацепена правино , не трябва ли да още от началото да се праяви проблема, а не след 2000 км ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз карах с разминат зъб, около 24часа, светкаше чека, но колата вървеше повече от добре, мислех, че чека свети заради кнок сензора(защото и той ми беше проблем),но когато закачих дигностиката, показа копянов и разпределителен, едновременно. Не я чаках 2000км и я разчекнахме на ново. Тия двигатели лесно прескачат зъб, докатао се мъчиш да го зацепиш, после обаче няма проблем с това, стига веригата, водачите и обтегача да не са страшни ментета и веригата да е прескочила в движение,да се е разтегнала или ба ли и маата.

УСПЕХ!

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. А дали има варянт да е нещо по елетрониката, кото излючим датчиците. Два пъти маисторите гледаха центровката и отбелязките и според тях няма разминаване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моят опит е базиран на фактите от зацепването на моята верига, покрай смяната на разпределителен вал, същото съм го написал и в темата, преди една година. Ако много ти се иска да е от електрониката, сменяй датчици, сензори и компютри. Моето предположение обаче е, че след като си сигурен в зацепването, значи си си купил верига за ЗАз. Ти гледа ли как я зацепват, обтегача на отворен ангренажен капак ли го слагаха или на затворен, защото и при тая процедура, може да прескочи зъб.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На отворен капак колега.. Те сменяха и долната верига с обтегачиге... .сега се сещам за една важна подробност. Когато сменяха въпросните елементи усановиха, че липсва една цпонка, която фиксира колелото на разпределителния вал през което минава ангренажната верига. В следтвие на което от лекото превъртане се беше изпилила малка част от вала на мястото където влиза това колело. Свалихо вала и го закарах на стругар който го навари и после на стуга го изравни с отаналата повърхност на детайла. После изработи шпонка и го монтираха...овен нещо там да е станало...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите на какво мнения са? Когато вземаш пари е редно да поемеш отговорност и да дадеш гаранция.

Датчиците не винаги са виновни за грешката произтичаща от тях.Ако се прави диагностика с правилния уред грешката гласи:"Датчик или веригата му.

Отделно за коляновия вал може да има флуктуация на сигнала или липса на сигнал ,което са различни неща.Та дай грешките с номера в оригиналния им вид ,както са прочетени.Диагностика на веригата не може да се направи с дефектен датчик,освен ако не се гледа аванса на запалване при живите данни....Ако аванса подскача от 3-до 13 градуса говорим за дефектен обтегач или много умряло масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...