Jump to content

Avgustinov

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Avgustinov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Svishtov

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте притежавам Хонда ЦР-В 2 генерация, 2002г. 150 кс. 2000 куб., бензин -гас. При включен климатроник, след като поработи малко автомобила, така наречения съединител започва да преплъзва и колата спира да охлажна. Едната от перките, която е разполажена зад радиатора, първоначално се върти леко и в последствие спира да се върти. Казаха ми, че проблема най - вероятно идва от тази перка и сигурно е електрически и дори и при първоначалната работа на перката върти само на първа степен ( слабо ). Моля, дайте ми накаква насока от къде идва проблема.
  2. На отворен капак колега.. Те сменяха и долната верига с обтегачиге... .сега се сещам за една важна подробност. Когато сменяха въпросните елементи усановиха, че липсва една цпонка, която фиксира колелото на разпределителния вал през което минава ангренажната верига. В следтвие на което от лекото превъртане се беше изпилила малка част от вала на мястото където влиза това колело. Свалихо вала и го закарах на стругар който го навари и после на стуга го изравни с отаналата повърхност на детайла. После изработи шпонка и го монтираха...овен нещо там да е станало...
  3. Благодаря колега. А дали има варянт да е нещо по елетрониката, кото излючим датчиците. Два пъти маисторите гледаха центровката и отбелязките и според тях няма разминаване...
  4. Добре де, но ако не е зацепена правино , не трябва ли да още от началото да се праяви проблема, а не след 2000 км ?
  5. Здравейте на всички. Моля за вашето съдействие и помощ. Притежавам Honda C-RV 2; 2.0 - 150 h.p; 2002 година - бензин/ газ., автоматична скоростна кутия. Преди около месец и половина се счупи пластмасов детайл на един от успокоителите на веригата на маслената помпа. Смених нова верига на маслена помпа, комплект със успокоителите - уж оригинални. Така като майсторите който извършваха ремонта, бяха отворили двигателя - закупих и смених ангренажната верига заедно с обтегачите - копмлект- не оригинали. Уж всичко както трябва - направиха центровка, смениха маслото, направиха регулаж на клапани... След това съм изминал около 2000 км, дукато един ден, както карах автомобила на горнище по лек баир, същия взе да губи мощност. Мощтността падна, колата омаля, светна чек-а на таблото, отбих и автомобила изгасна. После стартирах двигателя, колата запали и веднага изгасна. Установих, че автомобила не може да държи обороти и стрелката на обортомера пада на 0, след което двигателя изгасна. Ако държа крака на педала на газта колата не гасне, но в момента в който го махна и угасва. Наложи се да я закарам до най - близкия майстор на ход. Там я закачиха на компютър и същият отчете грешка - датчик -колянов вал - датчик - разпределителен вал. Закупих датчика на разпределителния вал/ не оригинален/ , но този на коляновия не успях да намеря, поради което се наложи да взема от друга Хонда ЦРВ, само че 2005 г. въпросния датчик на коляновия вал и временно да го сменя с този на моя автомобил, за да установя дали проблема не идва от него. След като майсторите размениха въпросните датчици, нямаше никаква промяна - автомобила отново не поддържаше обороти и гаснеше. После от сервиза изказаха съмнение, че може би е веригата е прескочила зъб или е разтегната. Отвориха двигателя огледаха я хубаво но центровката си беше както трябва. Може ли някой да ми каже в кое да търся проблема ? Благодаря !
×
×
  • Създай нов...