Jump to content
Emicha

Допълнителната аларма ли е виновна или...

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Часът е 7:15  и алармата се включва без причина. 

Свирят клаксона на фабричната и сирената на допълнително монтираната , (интегрирана към фабричната такава и управлявана от бутоните на ключа ), но звука е постоянен, а не както обикновено - на цикли с прекъсване. 

След като два блока са по балконите и негодуват в продължение на 15 минути ( през което време жената се опитва да я изключи безуспешно  от бутона на ключа) се появява спасител, който по мое указание ,  откача минуса на акумулатора и настава тишина.

Реално при опита да я изключи  от бутона на ключа, централното е отключило вратите и така са отворили капака, за да откачат акумулатора (но сирените са продължавали воя)  след което вратите пак са се самозаключили.

След като отидох при колата и закачих минуса, алармате се включиха (но вече с нормалния си звук и цикли), но пак не можаха да се изключат дистанционно. 

Някак успях да ги изключа - на контакт и натискайки неколкратно светлиния диод (който е и вид бутон, като от него може да се настройват и различни степени на защита),  след което нещата си дойдоха на място. 

Предния ден, при паркиране след завъртане на волана, на два пъти леко се е включвал клаксона,но за части от секундата. 

 

Реално, сега алармите отново си работят,  но какво може да ги е провокирало?

В края на 2017 сменяваха ербега на волана - ако има значение и може ли, тогава нещо да са прецакали? Имаше и предположение, за тръгнал лентов кабел, (което може и да е така) но си нямам идея. 

 

Та ако може някакви жокери да споделите евентуално, ако се сещате  де?

 

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сивик 6 "англичанка".

Алармата се активираше, когато си иска, заради повреден бутон за плафони на една от задните врати.

 

Провери си всички бутони за ръжда. Другото е вода в бутона, което го кара да си мисли, че вратата е отворена.

 

С две думи - ако проблема не може да се отстрани с чук, значи е електрически. :D

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси бутоните ги преслушах и нямат проблеми.

Разгледах и колкото е възможно, връзките и кабелите на допълнителната аларма - и те са ок.

Остава нещо да се е бъгнала временно някоя от алармите, или нещо да е свързано с лентовия кабел.

За сега нещата са се укротили, но ще ги следя, пък то ще си покаже. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти Емо,

 

Сега чета, че пишеш "след като са я отключили" се е самозаключила"....

Това не е добре ако са отворили някоя врата (в случая шофьорската).

Това говори, че ключа на вратата на шофьора не работи.

Също така може да е от прекъснати кабели в маншона на вратата (между врата и купе).

 

Прегледай ги за всеки случай, но ако не се индикира отворена врата това няма как да задейства алармата,

т.е. проблема може да е от компютъра.

Препоръчвам да прегледаш кабелите и клапата за свежия въздух - под дясната чистачка има едно капаче - махни го, сложи клапата на рециркулация, светни с фенер и виж дали дунапрена на клапата е нагризан от мишки...... ако е може причината да е от тях....

 

Поздрави,

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×