Emicha 1846 #1 Публикувано 1 Юни, 2018 (Редактирано) Часът е 7:15 и алармата се включва без причина. Свирят клаксона на фабричната и сирената на допълнително монтираната , (интегрирана към фабричната такава и управлявана от бутоните на ключа ), но звука е постоянен, а не както обикновено - на цикли с прекъсване. След като два блока са по балконите и негодуват в продължение на 15 минути ( през което време жената се опитва да я изключи безуспешно от бутона на ключа) се появява спасител, който по мое указание , откача минуса на акумулатора и настава тишина. Реално при опита да я изключи от бутона на ключа, централното е отключило вратите и така са отворили капака, за да откачат акумулатора (но сирените са продължавали воя) след което вратите пак са се самозаключили. След като отидох при колата и закачих минуса, алармате се включиха (но вече с нормалния си звук и цикли), но пак не можаха да се изключат дистанционно. Някак успях да ги изключа - на контакт и натискайки неколкратно светлиния диод (който е и вид бутон, като от него може да се настройват и различни степени на защита), след което нещата си дойдоха на място. Предния ден, при паркиране след завъртане на волана, на два пъти леко се е включвал клаксона,но за части от секундата. Реално, сега алармите отново си работят, но какво може да ги е провокирало? В края на 2017 сменяваха ербега на волана - ако има значение и може ли, тогава нещо да са прецакали? Имаше и предположение, за тръгнал лентов кабел, (което може и да е така) но си нямам идея. Та ако може някакви жокери да споделите евентуално, ако се сещате де? Редактирано 1 Юни, 2018 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 1 Юни, 2018 (Редактирано) Сивик 6 "англичанка". Алармата се активираше, когато си иска, заради повреден бутон за плафони на една от задните врати. Провери си всички бутони за ръжда. Другото е вода в бутона, което го кара да си мисли, че вратата е отворена. С две думи - ако проблема не може да се отстрани с чук, значи е електрически. Редактирано 1 Юни, 2018 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #3 Отговорено 1 Юни, 2018 Краси бутоните ги преслушах и нямат проблеми. Разгледах и колкото е възможно, връзките и кабелите на допълнителната аларма - и те са ок. Остава нещо да се е бъгнала временно някоя от алармите, или нещо да е свързано с лентовия кабел. За сега нещата са се укротили, но ще ги следя, пък то ще си покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 5 Юни, 2018 (Редактирано) Здрасти Емо, Сега чета, че пишеш "след като са я отключили" се е самозаключила".... Това не е добре ако са отворили някоя врата (в случая шофьорската). Това говори, че ключа на вратата на шофьора не работи. Също така може да е от прекъснати кабели в маншона на вратата (между врата и купе). Прегледай ги за всеки случай, но ако не се индикира отворена врата това няма как да задейства алармата, т.е. проблема може да е от компютъра. Препоръчвам да прегледаш кабелите и клапата за свежия въздух - под дясната чистачка има едно капаче - махни го, сложи клапата на рециркулация, светни с фенер и виж дали дунапрена на клапата е нагризан от мишки...... ако е може причината да е от тях.... Поздрави, Редактирано 5 Юни, 2018 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове