tany66 7 #1 Публикувано 3 Май, 2018 Здравейте. От няколко месеца забелязвам следното,от време навреме при палене се чува(не си внушавам)гърмеж,детонация като при коли с газова инсталация,но аз нямам такава.Това се получава само при загряла кола и не винаги,например карал съм я по дълго време,гася ,след 5-10 минути при паленето се получава така.Ако я загася и веднага я запаля не гърми,трябва да минат 10-на минути.Няма проблеми с оборотите,държат 750 и не играят,мотора работи тихо и равномерно(като фуражомелка)Правил съм опити,след такава детонация,гася,паля 10-15 пъти....няма проблеми!!!!Масло сменено навреме,клапани "уж" регулирани.Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?Верига?Дюза?Какво може да се скапе от това гърмене? Лошото е че не го прави всеки път!Мнение и насоки. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 182 #2 Отговорено 4 Май, 2018 Аз се сещам за бобина и ли свещ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2265 #3 Отговорено 9 Май, 2018 Аз съм за дюза с вкопан клапан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #4 Отговорено 9 Май, 2018 Преди 4 часа, Markony написа: Аз съм за дюза с вкопан клапан. Това ми звучи като страшна диагнозавсе едно сърдечна операция Как се установява това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2265 #5 Отговорено 9 Май, 2018 Това са 2 диагнози.Не добре затваряща дюза пропуска по малко бензин,който се събира в цилиндъра,не не винаги.Ако съответния клапан в момента е отворен влиза в цилиндъра,ако е затворен бензина седи и чака на входа върху самия клапан.Ако запалиш колата веднага след угасяне,няма време да се събере бензин,ако изчакаш 10 мин. има достатъчно бензин да се удави цилиндъра. АКо запалиш след 6 часа беензина се е изпарил през пълнителния колектор и отдушниците. Това ,че го чуваш като гърмеж е недостатъчно уплътняващ клапан може да е смукателен ,както и изпускателен. След угасянето на двигателя има налягане на бензин в системата около 3 бара и след като падне налягането от пикаещата дюза източването на бензин спира.... Като отвориш капака преди запалване обикновено мирише на бензин около смукалото на въздушния филтър.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #6 Отговорено 9 Май, 2018 (Редактирано) Markony,диагнозата с клапана става все по страшна....аз не му разбирам много но какъв е пътя.....,отваряне на главата? Възможно ли причината да е не добре регулирани клапани? Много ме изплаши диагнозата ти Редактирано 9 Май, 2018 от tany66 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове